دانش آموزان باید دانش های جدید را استخراج کنند

نیشابور (پانا)- جلسه هماهنگی بین مدیریت آموزش و پرورش نیشابور و موسسه لگوی آموزشی با هدف آشنایی دانش آموزان با دانش های جدید در محل دفتر مدیر آموزش و پرورش نیشابور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۵۴۹۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان باید دانش های جدید را استخراج کنند

در این دیدار که با حضور مهرابادی، مدیر آموزش و پرورش نیشابور، محمدی، معاون ابتدایی، حسینی و الهی کارشناسان مربوط به حوزه پیش دبستانی و دوره ابتدایی و هادی فروغی مدیر موسسه لگوی آموزشی نیشابور بر افزایش همکاری های دو طرف تاکید داشتند.
مدیر موسسه لگوی آموزشی نیشابور با اظهار خرسندی از این دیدار گفت: هدف موسسه لگوی آموزشی این است که دانش آموزان با ایده پردازی اطلاعات را تحلیل کنند، پدیده ها را تفسیر کنند تا بتوانند دانش های جدید را استخراج کنند
هادی فروغی افزود: در موسسه لگوی آموزشی دانش آموزان می توانند مهارت هایی مانند یادگیری، تفکر، خلاقیت، و رهبری را فرا گیرند
وی با بیان اینکه خط مشی اصلی این موسسه حوزه خلاقیت و مهارت حل مساله است ادامه داد: علاوه بر آموزش مهارت زندگی به کودکان و دانش آموزان، آموزش کارگروهی، مسئولیت پذیری و رغبت بیشتر کودکان و دانش آموزان و ورود به دنیای جدید و دسترسی به اطلاعات روز دنیاست.
مدیر موسسه لگوی آموزشی در ادامه به دیگر هدف موسسه اشاره کرد و افزود: دانش آموزان در مواجهه با مسایل جدید باید بتوانند معنای مورد نظر خود را از میان تمام محرک های بی پایان دنیای اطرافشان بیرون بکشند و منطق رویداد ها را درک کنند.
وی با بیان اینکه در موسسه لگوی آموزشی برای گروه سنی 3 تا 18 سال برنامه ریزی شده گفت: در هریک از این سطوح اهداف مشخصی در حوزه دانش، مهارت و نگرش پیگیری می شود که فصل مشترک همه این اهداف، مهارت حل مساله است.
فروغی با اشاره به اینکه بزرگترین رویداد المپیاد جهانی رباتیک همه ساله توسط موسسه لگوی آموزشی در سراسر جهان برگزار می شود ادامه داد: تیم های رباتیک موسسه لگوی آموزشی نیشابور در دوره های مختلف این مسابقات شرکت داشتند و حائز مقام های خوبی در این مسابقات شدند.
در ادامه معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش نیشابور ضمن تشکر از خدمات ارائه شده در موسسه لگوی آموزشی در این چند سال بر ادامه همکاری با این موسسه تاکید داشت.
مهر آبادی با بیان اینکه ایجاد فرصت برای ترویج فکر خلاق و تاثیرگذار برای یادگیری از وظایف مهم موسسه لگوی آموزشی است افزود: مهارت حل مساله و خلاقیت باید جایگزین نظام حافظه محوری در نظام آموزشی گردد.
وی با بیان اینکه باید راهی الهام بخش و تاثیر گذار برای یادگیری بسازیم افزود: موسسه لگوی آموزشی می تواند نظام آموزشی را برای تقویت حل مساله، خلاقیت و یادگیری مهارت های زندگی همراهی کند.
گفتنی است موسسه لگوی آموزشی نیشابور از سال 93 و بصورت رسمی و انحصاری در نیشابور فعالیت می کند که با در اختیار داشتن کادر مربیان مجرب و متخصص، تعداد 1500 نفر دانش آموز در مدارس مختلف از جمله مجتمع مدارس سما و بهاره سلیمی تحت آموزش های این موسسه قرار دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار