سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان

600 میلیارد ریال از سوی خیران در مدرسه‌سازی هزینه شده است

سمنان (پانا) - سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان گفت: 600 میلیارد ریال از سوی خیران در مدرسه‌سازی هزینه شده است.

کد مطلب: ۸۳۵۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
600 میلیارد ریال از سوی خیران در مدرسه‌سازی هزینه شده است

قدرت الله ابک در بیستمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان سمنان: کار خیران مدرسه‌ساز مشمول تمام بخش‌های جامعه می ‌شود و پنجره ای است که به دنیایی بزرگتر باز می شود.

وی اظهارکرد: از 540 میلیارد ریال هزینه اجرایی برای نوسازی مدارس استان سمنان 270 میلیارد ریال به همت خیران در حال هزینه‌کرد است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان تصریح کرد: در استان سمنان بیش از 600 میلیارد ریال از سوی خیران در مدرسه‌سازی هزینه شده است.

ابک خاطرنشان کرد: از سوی دولت امسال با هدف بهسازی فضای شهری ستاد بازآفرینی شهری فعال شده است و باید در بافت قدیمی شهرهای استان تلاش بیشتری برای بهسازی مدارس شود تا مانعی برای مهاجرت باشد و رغبت به نوسازی بافت بیشتر شود.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری سمنان با تاکید بر نیاز نظام آموزشی به مهارت آموزی، گفت: خیران در این بخش نیز می توانند با تامین تجهیزات و امکانات به توسعه آموزشهای مهارتی کمک کنند.

در بیستمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان سمنان، خدیجه نیزاری مسئول شورای بانوان مجمع خیران مدرسه‌ساز کشور، احمد همتی نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی، سیدعباس دانایی فرماندار، جمعی از مسئولان و خیران استان سمنان حضور داشتند و از 23 خیر تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار