رئیس سازمان دانش‌آموزی زنجان: برنامه‌های اردوی ملی امسال نسبت به سال‌های قبل تخصصی‌تر هستند

پانا (زنجان) - اردوی یکروزه استانی پیشتازان برای آمادگی ورود به اردوی ملی سال 97 ، با حضور 120 نفر از دانش آموزان عضو پیشتازان استان زنجان با رویکرد تغییر در نحوه برگزاری اردوی ملی برگزارشد.

کد مطلب: ۸۳۵۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان دانش‌آموزی زنجان: برنامه‌های اردوی ملی امسال نسبت به سال‌های قبل تخصصی‌تر هستند

فیروز مهدی در اردوی یکروزه استانی پیشتازان که آمادگی برای ورود به اردوی ملی سال 97 است و با حضور 220نفر از دانش آموزان عضو پیشتاز برگزار شد از تغییر در نحوه برگزاری اردوی ملی خبر داد و گفت: بر اساس بخشنامه جدید، امسال اعضاء تشکل پیشتازان از پایه های هشتم تا یازدهم انتخاب و در قالب 5 تیم هفت نفره در پنج تخصص صف جمع، امداد و نجات و کمک های اولیه، مخابره، جهت یابی و نقشه خوانی، تولید و اجرای فریادهای شادی و مهارت ساخت پروژه و اجاق های صحرایی به رقابت خواهند پرداخت و تیم های برنده با مربی خود به اردوی ملی اعزام خواهند شد.

رییس سازمان دانش آموزی زنجان با بیان اینکه قبل از اعزام دانش آموزان عضو تشکل پیشتازان به اردوی ملی، اردوی استانی در قالب مسابقه جهت انتخاب تیم های منتخب برگزار خواهد شد، افزود: این فرآیند در پایگاه های اوقات فراغت نواحی و مناطق استان برگزار شده و سپس در قالب مسابقه یک روزه با انتخاب مدرسین از حوزه آموزش، قوی ترین تیم هر ناحیه و منطقه (یک تیم پسر و یک تیم دختر) ، برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان با عنوان این مطلب که در هر مهارت یک تیم در اردوی استانی انتخاب می شود، اظهار کرد: اردوی استانی دانش آموزان پیشتاز در تاریخ 16 و 17 ام تیرماه سال جاری در اردوگاه امام خمینی (ره) واقع در پارک گلستان در حال برگزاری می باشد.

مهدی با بیان اینکه انتخاب کلیه تیم ها مدرسه ای و کاملا رقابتی خواهد بود، تصریح کرد: پس از طی دو روز فرآیند برگزاری اردوی استانی، پنج تیم پسر و پنج تیم دختر انتخاب شده و مربی تیم برتر از هر مدرسه، بعنوان مربی تیم فعالیت خواهد داشت.

وی تصریح کرد: اردوی ملی موقعیتی مناسب جهت شناسایی و شکوفایی استعدادها، خلاقیت ها و نوآوری دانش آموزان در تمرین یک زندگی مستقل اجتماعی و گروهی است که اگر مبتنی بر برنامه ریزی هدفمند و مدرن باشد، یکی از جذاب ترین، عمیق ترین و سازنده ترین فعالیت های مکمل و فوق برنامه نظام آموزشی کشور است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار