مدیرکل تامین اجتماعی فارس : دفترچه‌های تامین اجتماعی تا پایان سال 97 الکترونیکی می‌شوند

شیراز ( پانا) - مدیرکل تامین اجتماعی فارس با اشاره به اینکه ۴۴ درصد جمعیت استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، گفت: عمده شلوغی‌ها در کارگزاری‌های این سازمان مربوط به دریافت، صدور و تعویض دفترچه‌های بیمه است که با الکترونیکی شدن دفترچه‌ها مشکلات فعلی رفع خواهد شد.

کد مطلب: ۸۳۵۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل تامین اجتماعی فارس : دفترچه‌های تامین اجتماعی تا پایان سال 97 الکترونیکی می‌شوند

عبدالکریم نباتی، مدیر کل تامین اجتماعی فارس امروز در جمع خبرنگاران افزود: این سازمان در فارس جمعیتی بالغ بر 2 میلیون و یکصد هزار نفر را تحت پوشش دارد که از این تعداد718 هزار نفر بیمه شده اصلی و 450 هزار نفر بیمه شده اجباری هستند.

وی افزود: 10 هزار و 324 نفر، از جمعیت تحت پوشش این سازمان مقرری بگیران بیمه بیکاری هستند که ماهیانه 155 میلیارد ریال به حساب این افراد واریز می شود.

وی جمعیت مستمری بگیران استان را 138 هزار خانواده برشمرد و افزود: ماهیانه 2 هزار و 60 میلیارد ریال به حساب این افراد واریز می شود.

نباتی تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی ماهیانه یکصد میلیارد ریال در زمینه سایر تعهدات خود نظیر کمک ازدواج و غرامت طول درمان هزینه می کند.

مدیر کل تامین اجتماعی فارس با اشاره به اینکه بیش از 56 هزار کارگر ساختمانی در استان بیمه شده اند، افزود: از 10 اردیبهشت تا 10 تیرماه طرح بخشودگی جرایم برای کارفرمایان خوش حساب در نظر گرفته شده که 10 هزار و 447 کارفرما متقاضی استفاده از این طرح شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار