انتصاب سرپرستان جدید معاونت سواد آموزی و اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش فارس

شیراز (پانا) - سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس گفت: شرایط خاص کنونی و وجود مشکلات مالی و منابع انسانی در آموزش و پرورش،نیازمند کار جهادی و عاشقانه است و باید با همدلی و همراهی و از روی علاقه برای خدمت به مردم تلاش کرد.

کد مطلب: ۸۳۵۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب سرپرستان جدید معاونت سواد آموزی و اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش فارس

عبدالرسول احمدی در مراسم تکریم معاون سواد آموزی و رییس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات و همچنین معارفه سرپرستان جدید این اداره کل ، گفت: شرایط خاص کنونی و وجود مشکلات مالی و منابع انسانی در آموزش و پرورش،نیازمند کار جهادی و عاشقانه است .

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر اینکه" در اجرای قوانین و مقررات با قاطعیت عمل خواهم کرد " به همکاران خود توصیه کرد: باید تلاش کنیم تا با همدلی و همراهی و از روی علاقه به مردم خدمت کنیم و از حاشیه سازی در نهاد مقدس آموزش و پرورش پرهیز کنیم.

وی ضمن تقدیر از خدمات شایسته معاون سابق سواد آموزی فارس و همچنین رییس سابق اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش فارس طی سال های اخیر ، گفت: حضور نیروهای جوان و توانمند در مسند امور و بهره گیری مناسب از تجربیات افراد آگاه و مطلع ،می تواند زمینه دستیابی به اهداف را در آموزش و پرورش هموارتر کند.

احمدی شرایط کنونی آموزش و پرروش را شرایط سختی عنوان کرد و از همکاران خود خواست تا با تلاش و همدلی بیشتر ،برای توسعه امور و دستیابی به اهداف تعیین شده با جدیت قدم بردارند.

در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات عیسی ملک پور ، معاون سابق سواد آموزی فارس و غلامرضا کمالی رییس سابق اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل ، به ترتیب بهزاد نوروزی چگینی و صدراله زین العبادی به عنوان سرپرست معاونت سواد آموزی و اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش فارس منصوب شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار