با حضور مسئولین استان و شهر مشهد

عملیات اجرایی 2 پروژه آموزشی به همت خیران در آموزش‌وپرورش مشهد آغاز شد

مشهد (پانا) - با حضور مسئولان شهری و آموزشی خراسان رضوی عملیات اجرایی احداث 2 پروژه عمرانی همزمان به همت خیران در آموزش‌وپرورش ناحیه 2 مشهد آغاز شد.

کد مطلب: ۸۳۵۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
عملیات اجرایی 2 پروژه آموزشی به همت خیران در آموزش‌وپرورش مشهد آغاز شد

محسن روحانی نیا مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه دو مشهد ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین در مراسم گفت : به همت دو نیکوکار ارجمند به‌صورت هم‌زمان دو پروژه در آموزش‌وپرورش ناحیه دو مشهد عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد . پروژه سالن ورزشی با تلاش مهندس مروج تربتی با هزینه‌ای بالغ‌بر یک میلیارد وهشتصد میلیون تومان در مساحتی به متراژ 1540 مترمربع بنام فرزند مرحومشان بابک مروج تربتی و نیز یک کارگاه هنرستان در مجاورت همین سالن ورزشی با مشارکت آموزش‌وپرورش ناحیه دو مشهد و با تلاش هادوی با هزینه‌ای بالغ‌بر یک‌صد میلیون تومان در مساحتی به متراژ 350 احداث خواهد شد .

در ادامه این مراسم صفدر سلطانی معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان رضوی گفت: امروزه وظیفه اصلی آموزش‌وپرورش تعلیم و تربیت است. اکنون در جمع دغدغه مندان تعلیم و تربیت از مسئولان ، معلمان و خیرین هستیم . فرآیند تعلیم و تربیت را اگر بخواهیم به‌صورت صحیح پیش ببریم باید به تمام ساحت‌های آن توجه شود. تربیت‌بدنی نیز یکی از ساحت‌های شش‌گانه آموزش‌وپرورش است و مستقیماً بر ساحت‌های دیگر تأثیر گذار هست. آنجایی که سلامت و نشاط ، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را به همراه خواهد داشت .

معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش‌وپرورش خراسان رضوی در ادامه عنوان کرد: تربیتِ بدنی و زیستی در فضای ورزشی و با امکانات ورزشی نیروی متخصص محقق خواهد شد . خراسان رضوی با داشتن بیش از 3 هزار نیروی متخصص تربیت‌بدنی که بالاترین میانگین سطح تحصیلات معلمان استان را دارد و این نیروها بیش از 6 هزار کارت مربیگری و داوری از سطح مقدماتی تا بین‌المللی دارند که باوجوداین نیروهای متخصص، کمبود نیروی انسانی جدی نداریم اما در فضاهای ورزشی با داشتن سرانه 13 هزار مترمربع از سرانه ورزشی کشور پایین‌تر هستیم و دانش آموزان ما این سرانه را حتی در سطح میانگین کشور ندارند. ناحیه دو مشهد با داشتن کمتر از 10 صدم مترمربع پایین‌تر از سرانه سطح استان را دارد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار