برنامه مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی 2018 اعلام شد

تهران (پانا) - تیم تکواندو کشورمان با ۱۰ نماینده در بخش کیوروگی و ۸ نماینده در بخش پومسه در بازی‌های آسیایی به مصاف رقبایش می‌رود.

کد مطلب: ۸۳۵۳۷۱
لینک کوتاه کپی شد
برنامه مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی 2018 اعلام شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از 28 مردادماه به مدت 5 روز در اندونزی برگزار می‌شود.

این بازی‌ها در بخش تکواندو 28 مردادماه با رقابت‌های پومسه آغاز می‌شود که در بخش مردان کوروش بختیار، امیررضا مهربان، علی سهرابی و محمد صادق فتوحی و در بخش زنان مهسا صادقی، مرجان سلحشوری، مرجان تاجی رستم آبادی و فاطمه حسام نمایندگان پومسه کشورمان هستند.

هدایت تیم مردان برعهده «سانگ میونگ کیم» به عنوان سرمربی است و «مهدی صمدیان» به عنوان مربی است و در بخش زنان نیز «فاطمه اسدپور» سرمربیگری تیم را برعهده دارد.

رقابت‌ها در بخش کیوروگی از 29 مردادماه با پیکارهای اوزان 53 کیلوگرم دختران و 80- کیلوگرم پسران آغاز می‌شود که الهه شیدایی و مهدی خدابخشی به عنوان نخستین نمایندگان ایران هستند.

در روز دوم، مبارزات اوزان 49- و 57- کیلوگرم گروه زنان پیگیری می‌شود که ناهید کیانی و پریسا جوادی تکواندوکاران کشورمان هستند. روز سوم این رقابت‌ها هوگوپوشان اوزان 67+ کیلوگرم گروه زنان و 63- و 68- کیلوگرم گروه مردان به مصاف رقبا می‌روند که زهرا پوراسماعیل، میرهاشم حسینی و امیرمحمد بخشی نمایندگان کشورمان هستند.

روز پایانی این رقابت‌ها با مبارزات اوزان 67- کیلوگرم زنان و 58- و 80+ کیلوگرم گروه مردان همراه است که کیمیا علیزاده، فرزان عاشورزاده و سعید رجبی به عنوان آخرین نمایندگان تکواندو ایران بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

هدایت این تیم برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» و «حسن فلاحی راد» به عنوان مربی است. در بخش زنان نیز «مهرو کمرانی» سرمربیگری و «ریحانه فولادی» و «زهرا حاجی وند» مربیگری تیم را برعهده دارند.

امروز (شنبه - 16 تیرماه) در نشست هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در خصوص پرچمدار کاروان ایران در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی 2018 تصمیم گرفته خواهد شد که در میان سه ورزشکاری (کیمیا علیزاده، الهه احمدی و احسان حدادی) که شانس بیشتری برای این انتخاب دارند نام کیمیا علیزاده نخستین بانوی مدال آور المپیکی کشورمان به چشم می‌خورد.

بر اساس برنامه حرکت و اعزام تیم‌های مختلف رشته‌های ورزشی نمایندگان تکواندو 22 مردادماه راهی اندونزی می‌شوند و 3 شهریورماه نیز به ایران بازمی‌گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار