تسطیح و رگلاژ بیش از ۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان پاکدشت

پاکدشت ( پانا)- رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان پاکدشت از تسطیح و رگلاژ بیش از ۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۵۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
تسطیح و رگلاژ بیش از ۶۰ کیلومتر از راه‌های روستایی شهرستان پاکدشت

سعید ملکی رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پاکدشت گفت: با هدف ایجاد بستر مناسب راههای ارتباطی و تردد آسان و ایمن ،عملیات تسطیح ،رگلاژو شانه سازی راه روستایی شریف آباد شهرستان پاکدشت به طول ۶۰ کیلومتراجرا شد.

ملکی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین وظایف این اداره حفظ و صیانت از حریم قانونی راه هاست، اظهار کرد: این عملیات علاوه بر انجام رگلاژ و تسطیح حریم راه نسبت به مشخص نمودن حریم قانونی راه نیز است.

وی در ادامه بیان کرد: راهداران تلاشگر اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پاکدشت جهت ترمیم جاده‌ها و افزایش ایمنی تردد وسایل نقلیه و کاهش تصادفات جاده‌ای، عملیات لکه‌گیری راه‌های روستایی شریف آباد به طول ۷۰کیلومتر را انجام دادند .

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پاکدشت حجم عملیات لکه‌گیری آسفالت گرم انجام گرفته در مسیرهای روستایی بخش شریف‌آباد شهرستان پاکدشت را حدود ۴۰تن اعلام کرد .

ملکی در پایان افزود: خط کشی محور راه روکش شده فیلستان و پویینک به طول ۴کیلومتر از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان پاکدشت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار