رئیس اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت: اصناف نقش زیادی در تولید و اشتغال دارند

پاکدشت ( پانا)- حجت‌الاسلام اردستانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت، در جمع اصناف این شهر گفت: افراد قبل از ایجاد هر شغلی ابتدا با حضور در دوره های آموزشی به سطح آگاهی خودشان بیفزایند و با شناخت کامل از آداب و احکام کسب وارد عرصه کار شوند.

کد مطلب: ۸۳۵۳۶۲
لینک کوتاه کپی شد
رئیس اداره تبلیغات اسلامی پاکدشت: اصناف نقش زیادی در تولید و اشتغال دارند

حجت‌ الاسلام حسین اردستانی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان پاکدشت در سالن اجتماعات این اداره و در جمع اصناف شهرستان پیرامون آداب و احکام معامله و تجارت به ایراد سخن پرداخت.

اردستانی در جمع اصناف شهرستان پیرامون آداب و احکام کسب و کار به ایراد سخن پرداخت و گفت: اصناف نقش بسیار زیادی در تولید و اشتغال دارند، چه خوب است افراد قبل از ایجاد هر شغلی ابتدا با حضور در دوره های آموزشی به سطح آگاهی خودشان بیفزایند و با شناخت کامل از آداب و احکام کسب وارد عرصه کار شوند.

وی، در ادامه گفت: برخی با وجود گذراندن این دوره ها به کار خودشان ادامه می دهند البته همه این طور نیستند خودشان مسائل را درک می‌کنند مخصوصاً در مورد بحث حلال و حرام، افراد باید معتقد و جدان کاری داشته باشند و رضای خداوند را در نظر بگیرند و با کم فروشی دنبال زیاده خواهی نباشند چرا که ربا وطمع برکت مال را از بین می برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار