اعزام هزار دانش‌آموز گیلانی به مناطق عملیاتی کرمانشاه

رشت(پانا)-معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، گفت: برای نخستین بار در فصل تابستان هزار دانش‌آموز گیلانی به مناطق عملیاتی کرمانشاه اعزام خواهند شد.

کد مطلب: ۸۳۵۳۲۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام هزار دانش‌آموز گیلانی به مناطق عملیاتی کرمانشاه

سرهنگ عباس بایرامی با بیان این‌که برای نخستین بار در فصل تابستان هزار دانش‌آموز گیلانی به مناطق عملیاتی کرمانشاه اعزام می‌شوند، اظهار کرد: دانش آموزان اعزامی از 26 تیر عازم مناطق عملیاتی می‌شوند.

وی هدف اصلی اعزام به راهیان‌نور را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان از دیگر اهداف اعزام‌ها به راهیان‌نور است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان، اردوهای راهیان‌‌نور را بهترین فرصت برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت از نسل قبلی به نسل جدید دانست و گفت: در این برهه از زمان هیچ نرم‌افزاری قوی‌تر و بهتر از نرم‌افزار شهدا در راستای توسعه فرهنگ شهادت و ایثارگری وجود ندارد.

بایرامی با تاکید بر این که تفکر بسیجی با برگزاری اردوهای راهیان‌نور احیاء می‌شود، از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی در این اعزام‌ها خبر داد.

وی در پایان یادمان‌های دفاع مقدس در کرمانشاه را مقصد زائرین اعزامی به اردوهای راهیان‌نور عنوان کرد و گفت: اعزام هزار دانش‌آموز گیلانی در فصل تابستان به مناطق عملیاتی کرمانشاه با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش استان انجام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار