سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان استان کردستان آغاز شد

سنندج(پانا)-آئین افتتاحیه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان در سال تحصیلی 98-97 با حضور مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در سنندج برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۵۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان استان کردستان آغاز شد

صبح امروز مراسم نمادین افتتاحیه اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان، سید احسن علوی، نماینده مردم شهرستان های سنندج، کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی، معاونین آموزش ابتدایی و تربیت بدنی و سلامت اداره کل، فرماندار سنندج، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی، مرکز بهداشت و سازمان بهزیستی استان، اولیا و نو آموزان در دبستان آموزگار ناحیه یک سنندج برگزار شد.

در این مراسم پایگاه سنجش سلامت نو آموزان به صورت نمادین با حضور مسئولین استانی در دبستان آموزگار افتتاح شد و تعدادی از نوآموزان نیز از لحاظ بینایی، شنوایی، سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

شایان ذکر در سال جاری تعداد 14 پایگاه سنجش اولیه و یک پایگاه تخصصی در سطح استان پیش بینی شده است که از این تعداد شهرستان سنندج دو پایگاه و شهرستان های سقز، مریوان، بانه، دیواندره، بیجار، دهگلان، قروه، کامیاران، سروآباد و زیویه نیز هر کدام دارای یک پایگاه خواهند بود.

برنامه سنجش نو آموزان از امروز در پایگاه های استان آغاز و تا 15 شهریور ماه 97 آماده ارائه خدمات به والدین و نو آموزان بدو ورود به دبستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار