یک کارشناس تعلیم و تربیت در نشست تخصصی آموزش و پرورش کرمانشاه:

آموزش و پرورش باید شهروند با نشاط تربیت کند

کرمانشاه ( پانا ) - سیدعیسی میرشفیعی در نشست هم اندیشی آموزشی دوره ابتدایی که در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: وقتی اولیای دانش آموزان، کودکان خود را به ما می سپارند، آموزش و پرورش باید بتواند موجبات تربیت و رشد همه جانبه دانش‌آموزان را فراهم آورد و انسانی تربیت کند که با شادابی و نشاط بتواند شهروندی مفید باشد.

کد مطلب: ۸۳۵۲۶۲
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش باید شهروند با نشاط تربیت کند

معاون آموزش ابتدایی استان مازندران که از سخنرانان این نشست بود، در ادامه افزود: برای سرآمد شدن در سال 1404 نقش ما به عنوان فرهنگیان جامعه بسیار حائز اهمیت است.

وی تأکید کرد: «فقر قابلیتی» یکی از مشکلات اصلی جامعه ماست. در این راستا مدارس ابتدایی بستر مناسبی است که دانش آموزان بتوانند قابلیت های خود را در آنجا شکوفا سازند.

میرشفیعی در پایان تاکید کرد: دانش‌آموز در نظام تربیتی باید محور فعالیت‌ها قرار گیرد و برنامه‌های آموزش و پرورش باید به گونه‌ای باشد که معلم بتواند با توجه به شرایط موجود، به صورت تلفیقی تدریس نماید. در آموزش و پرورش باید بتوانیم آینده را ببینیم و برای آن برنامه‌ریزی کنیم.

همچنین ناهید فضلی در این نشست گفت: هم‌اندیشی و گفتمان بر باور قدرت اندیشه جمعی استوار است و اذهان انسان‌ها از طریق تعامل با یکدیگر، توان غلبه بر محدودیت‌های فردی و قدرت‌بخشی به ایده‌های جدید را کسب می کند.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه در ادامه توسعه مدیریتی را نوعی سرمایه گذاری دانست و گفت: مدیران علاوه بر افزایش دانش و مهارت‌های خود با هم‌اندیشی می‌توانند راهکارهای نوین مدیریتی را تجربه کنند و با تبادل تجربه از دوباره کاری بپرهیزند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار