معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان بیان کرد:

لزوم هدایت تحصیلی دانش آموزان بر مبنای بازار کار و نیاز روز جامعه

زاهدان(پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: از همه همکاران، مدیران ومعاونان و مشاوران مدارس در سطح استان انتظار می رود تا با مشاوره دقیق و دلسوزانه ،زمینه هدایت تحصیلی دانش آموزان را به سمت نیاز روز جامعه و نیاز بازار کار به نیروی متخصص را، فراهم نمایند.

کد مطلب: ۸۳۵۲۵۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم هدایت تحصیلی دانش آموزان بر مبنای بازار کار و نیاز روز جامعه

حمیدرضا رخشانی اظهار کرد: پس از ثبت اطلاعات دانش آموزان پایه نهم در سامانه سناد، فرم های هدایت تحصیلی توسط ادارات نواحی، شهرستان ها و مناطق تایید و صادر شده و در اختیار دانش آموزان برای ثبت نام و انتخاب رشته برای ورود به پایه دهم قرار می گیرد.

رخشانی با بیان اینکه امسال 12 اولویت برای دانش آموز اعلام می گردد ولی بر اساس عملکرد تحصیلی دانش آموزان، 4 فرصت ثبت نام به دانش آموزان داده می شود افزود: در رشته علوم تجربی اولویت ثبت نام با دانش آموزانی است که اولویت اول آنها رشته علوم تجربی بوده است اما در رشته های شاخه کاردانش، فنی و حرفه ای، ریاضی فیزیک و علوم انسانی هیچ محدودیتی برای پذیرش وجود ندارد.

وی گفت: اولیا و دانش آموزان توجه نمایند که نمونه برگ هدایت تحصیلی را همزمان با اعلام نتایج امتحانات خرداد و شهریور ماه پس از تایید مسول ثبت نمرات، مشاور و مدیر مدرسه می توانند تحویل گرفته و برای ثبت نام اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار