رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سلماس:

بیش از 44 هزار سلماسی برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکردند

ارومیه (پانا) - رئیس اداره ثبت احوال سلماس گفت: بر اساس آمار موجود، بیش از 44 هزار نفر در سلماس هنوز هیچ اقدامی برای دریافت کارت هوشمند ملی خود نکرده‌اند.

کد مطلب: ۸۳۵۲۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 44 هزار سلماسی برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکردند

بهمن آقاجان زاده رئیس اداره ثبت احوال سلماس گفت: در شهرستان سلماس 149هزار و 659 نفر واجد شرایط برای دریافت کارت ملی وجود دارد که از این تعداد 105هزارو385 نفر برای دریافت کارت ملی هوشمند خود ثبت نام کرده اند.

آقاجان زاده بیان کرد: تاکنون کارت هوشمند ملی 91هزار و 300 نفر از ساکنین شهرستان سلماس تحویل داده شده که حاکی از پوشش 70درصدی جمعیت واجد شرایط سطح شهرستان است.

وی تصریح کرد: هنوز 44هزار و 895 نفر از واجدین شرایط دریافت کارت ملی در سلماس، اقدامی برای دریافت کارت ملی هوشمند نکرده اند و کارت هوشمند ملی 4هزار و 10 نفر نیز در اداره پست ودفاترپیشخوان شهرستان انباشت شده است و به همین دلیل از شهروندان محترم تقاضا داریم سریعا" جهت دریافت کارت های ملی خود اقدام نمایند .

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان سلماس خاطرنشان کرد: باتوجه به کاربردی شدن کارت هوشمندملی در دولت الکترونیک و لزوم ارائه آن برای امورات اداری و بانکی و سایر خدمات و جلوگیری از ازدحام در دفاترپیشخوان این شهرستان و شهرتازه شهر و اداره پست سلماس، ضروری است شهروندان عزیز هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام و اخذنوبت و انجام بقیه امور مربوطه اقدام کرده و ثبت نام و دریافت کارت ملی هوشمند خود را به ماههای پایان سال موکول نکنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار