هشتگ‌های عجیب برای شرور معروفی که در زندان کشته شد!

تهران (پانا) - قتلی در زندان رجایی‌شهر اتفاق افتاده و مردی که گفته می شد از اراذل و اوباش تهران است کشته شده. اتفاق در ابتدا فقط یک خبر از اخبار گروه حوادث رسانه‌هاست، اما آرام آرام، فعالیت دوستان مقتول که وحید مرادی نام دارد، در فضای مجازی چهره‌ای دیگر به داستان می‌بخشد.

کد مطلب: ۸۳۵۱۹۶
لینک کوتاه کپی شد
هشتگ‌های عجیب برای شرور معروفی که در زندان کشته شد!

روزنامه اعتماد نوشت: دوستان مقتول معتقدند که او را نوچه‌های یکی از اراذل و اوباش تهران کشته‌اند و حالا انتقام در راه است. ویدیوهایی در اینستاگرام داغ می‌شود پر از تهدید و قصه‌پردازی و شایعه‌. اهالی توییتر ابتدا از یکدیگر درباره «وحید مرادی» می‌پرسند و می‌خواهند بدانند جریان چیست. اما از یک‌جایی به بعد حجم ویدیوها، حرف‌ها و شایعه‌ها آنقدر بالا می‌رود که دیگر داستان وحید مرادی ناآشنا نیست و بحث و تحلیل‌ها درباره این شرور معروف پایتخت، قتلی که انجام داد و حادثه‌ای که منجر به مرگش شد، آغاز می‌شود. هشتگ «وحید_مرادی» صبح روز جمعه در توییتر فارسی شلوغ شده و آنچه می‌خوانید منتخبی از توییت‌های این هشتگ است:

«وحید مرادی باید تو کشتی و بوکس کلی پیشرفت می‌کرد، اما شرایط اون رو به اینجا رسوند»، «تو این فایل صوتی که داره دست به دست می‌شه از هر ١٠ کلمه مرحوم، ٢٥ کلمه حرف رکیک و زشته. اون‌وقت موسیقی ملایم باران عشق‌طور گذاشتن زیرصدا»، به این نتیجه رسیدم که دنیاهای موازی حتما وجود دارند، ما خبر نداریم»، «توی اینستاگرام از وحید مرادی و محسناتش و می‌گن و سوگواری می‌کنن. ترسناکه. گروهی هم با افتخار به خودشون لقب شرور دادن و حالا هم مدام دارن همدیگه رو تهدید می‌کنن و انتقام وحید مرادی رو می‌خوان بگیرن»، ‌«چرا برای این آدم هشتگ ساخته شده؟ دستاوردش چی بوده؟ کتک زدن ضعیفا و آدم‌کشی»، «شرارتی نبوده که این آدم انجام نداده باشه، ١٤ بار رفته زندان، هربارهم که اومده بیرون به سرعت یه شر تازه درست کرده که هربار فقط چند ماه مونده تو زندان»، «واسه یه گنده لات عزا گرفتن. چی هستیم ما مردم واقعا؟»، »یعنی قاتل و خلافکار هم باید معروف بشه؟»، «عربده می‌کشه، چاقو و قمه می‌کشه، آدم می‌کشه بعد از نظر مردونگی اسطوره شده. میری اینستا با سیل عظیم طرفداراش روبرو می‌شی، چرا انقدر جوگیریم ما؟»، «هنوز کسی نگفته وحید مرادی که به قتل می‌رساندی همه عمر، دیدی که قتل چطور وحید مرادی گرفت؟»، «مامانم رفته بود خاکسپاری فامیلشون، همون قطعه وحید مرادی رو خاک کردن. با وحشت برگشت خونه»، «وحید مرادی رو سمبل شجاعت می‌دونین؟ برای خودم متاسفم که هم‌نسل شماها هستم»، «عشق لاتی یا جهالت؟ اسطوره نساز از یه شرور و خلافکار».

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار