معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان

طرح ایران مهارت در 10درصد مدارس متوسطه اول کشور اجرایی خواهد شد

گرگان(پانا)- جلسه مشترک اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان با همکاری سازمان فنی و حرفه ای در خصوص آموزش ایران مهارت در دفتر معاون آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار کرد.

کد مطلب: ۸۳۵۱۸۷
لینک کوتاه کپی شد
طرح ایران مهارت در 10درصد مدارس متوسطه اول کشور اجرایی خواهد شد

در ابتدای جلسه خان احمدی رئیس اداره آموزش متوسطه اول اداره کل اموزش و پرورش ، مهندس نیرومند و مهندس شادکام در خصوص چگونگی اجرای آموزش ایران مهارت در تابستان 97 و نیز سال تحصیلی 98-97 بحث و تبادل نظر کردند.

در ادامه مهندس گلی پور معاون آموزش سازمان فنی و حرفه ای استان گفت : سفارش محوری در الویت کارهاست و رویکرد سازمان اثربخشی است .

حاجیلری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان نیز با تشریح مشکلات پیش روی اجرای ایران مهارت گفت: یکی از مشکلات اجرای ایران مهارت در دسترس نبودن سامانه ثبت اسامی دانش آموزی تحت آموزش طرح ایران مهارت است . که باید این نقیصه برطرف گردد و باید به فهم مشترکی از چگونگی اجرای این برنامه برسیم و لازم است در جلسه مشترک با حضور مدیران آموزش و پرورش مناطق و روسای ادارات فنی و حرفه ای شهرستان ها به این فهم مشترک دست یابیم تا با همکاری دو دستگاه ،آموزش مهارتها ی کوتاه مدت به نحو شایسته اجرا شود.

در این جلسه خان احمدی به تشریح روند اجرای طرح ایران مهارت در استان پرداخت وآمار دانش آموزان و مدارس مجری طرح در استان و تعداد ثبت شده در پورتال راارائه نمود و اظهار داشت در سال تحصیلی 98-97 بر اساس تصمیم وزارت آموزش پرورش طرح ایران مهارت در 10درصد مدارس متوسطه اول کشور اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار