سرپرست اداره آموزش و پرورش کازرون منصوب شد

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس گفت: آموزش و پرورش در هر زمینه ای الگوی خوبی برای سایر اقشار جامعه است.

کد مطلب: ۸۳۵۱۶۵
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست اداره آموزش و پرورش کازرون منصوب شد

محمد نظری در آیین تکریم و معارفه رییس پیشین و سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان کازرون در جمع کارکنان این اداره گفت: هر اقدامی در آموزش و پرورش یک آموزش و کلاس درس است و می تواند الگویی برای سایر نهادها و اقشار جامعه باشد و تکریم و معارفه مسئولین در آموزش و پرورش نیز از جمله این اقدامات است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، ضمن تمجید از اقدامات رییس پیشین این اداره ،گفت: ریشه همه موفقیت های آموزش و پرورش این شهرستان، تعامل سازنده و ارتباط کاری مطلوب رییس اداره با سایر کارکنان ، تصمیم گیری و تصمیم سازی ،خلاقیت و نوآوری وی در اداره امور می باشد.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی آموزش و پرورش و کمبود منابع مالی ، اقدامات مطلوب انجام شده در این شهرستان در حوزه آموزش و پرورش جای قدردانی دارد و برای تحول در این نهاد تنها باید به ظرفیت های داخلی و منابع انسانی توانمند آن توجه کرد.

نظری همچنین با انتقاد از نگاه مسئولین به آموزش و پرورش به عنوان یک نهاد مصرفی ، گفت:نگاه به آموزش و پرورش باید یک نگاه جدی باشد و اگر آموزش و پرورش اولویت اصلی و اول کشور باشد ، بسیاری از مشکلات کشور نیز رفع خواهد شد.

درپایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات کاظم عباسی رییس پیشین اداره آموزش و پرورش شهرستان کازرون ، عبدالرضا یزدانی ،معاون پشتیبانی این اداره با حفظ سمت به عنوان سرپرست این اداره منصوب شد.

در این مراسم، سخایی رییس اداره امور تربیتی اداره کل و سعدی خانی ، کارشناس مسئول اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار