آغاز همکاری ۵ هزار حامی البرزی با کمیته امداد

کرج (پانا) -مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: بیش از سی هزار حامی البرزی حمایت معنوی و مالی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد را بر عهده دارند که پنج هزار نفر از آنان طی یک ماه گذشته همکاری خود را با این نهاد آغاز کرده‌اند.

کد مطلب: ۸۳۵۱۵۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز همکاری ۵ هزار حامی البرزی با کمیته امداد

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به رشد۳۶ درصدی کمک‌های حامیان در سه‌ماهه اول سال ۹۷ نسبت به مدت مشابه سال ۹۶ گفت: حامیان البرزی در طرح‌های اکرام ایتام و محسنین بیش از سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به‌حساب فرزندان معنوی خود واریز کردند.

وی بابیان اینکه حامیان طرح‌های اکرام ایتام و محسنین در قالب نقد و کالا رقمی به‌طور میانگین ماهانه ۴۰۰ هزار تومان به هر یتیم تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند افزود: بیش از سی هزار حامی البرزی حمایت معنوی و مالی از ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد را بر عهده‌دارند که پنج هزار نفر از آنان طی یک ماه گذشته همکاری خود را با این نهاد آغاز کرده‌اند.

محمدی فرد با تأکید بر اینکه هم‌اکنون ۲۴۵ خانوار ایتام تحت حمایت کمیته امداد در البرز مستأجر هستند گفت: از مردم و حامیان درخواست می‌کنیم با اهدای وجوه نقدی خود از طریق شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۸۵۵۹۴۵۶۱ و شناسه ۹۱۹۶۵۰۸۲۸۷۰۲ به نام اکرام ایتام کمیته امداد این نهاد را برای خانه‌دار کردن خانوارهای یتیم فاقد مسکن یاری کنند.

مدیرکل کمیته امداد البرز یادآور شد: گسترش ابعاد مردمی امداد امام (ره) را ازجمله راهبردهای جدید این نهاد عنوان کرد و گفت: امر و مقوله مهم حمایتگری می‌بایست در لایه‌های مختلف اجتماع ظهور و بروز پیدا کند و درصدد هستیم شرایطی را فراهم کنیم که مشکلات فقرا توسط مردم نوع‌دوست و خیران انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار