رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره

بازدید از پایگاه سنجش در شبانکاره

بوشهر/شبانکاره ( پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره از پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی شهید بازآمده بازدید کرد و در جریان مراحل سنجش و کیفیت انجام کار قرار گرفت.

کد مطلب: ۸۳۵۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از پایگاه  سنجش  در شبانکاره

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه شبانکاره اظهار داشت: هدف اصلی طرح سنجش نوآموزان بدو ورد به مدرسه، پیشگیری از بروز و تشدید بیماری ها، تشخیص جایگاه دقیق آموزشی کودکان برای استفاده از خدمات آموزشی متناسب با استعدادها و توانمندی های کودکان و همچنین جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان به عنوان یکی از مولفه هایی که در مدارس عمومی ما وجود دارد می باشد.

وی با بیان اینکه مکان پایگاه سنجش منطقه شبانکاره در آموزشگاه استثنایی شهید بازآمده است ادامه داد: هزینه سنجش سلامت نوآموزان آماده ورود به دبستان 250000ریال از طریق دستگاه pos درپایگاه سنجش قابل پرداخت می باشد .

وی در ادامه افزود: در پایگاه مقدماتی دانش آموزان مورد ارزیابی های بینایی، شنوایی، جسمی حرکتی، رفتاری، بهداشتی و پزشکی قرار می گیرند .

وی خاطرنشان کرد: اگر کودکی دارای مشکل باشد بستر لازم برای ادامه تحصیل وی کاملا فراهم است چرا که جایگاه دقیق آموزشی این دانش آموزان در مرکز تخصصی براساس ارزیابی هایی که صورت می پذیرد .

رئیس آموزش و پرورش با اشاره به فرآیند اجرای این طرح گفت: جهت انجام سنجش دانش آموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی، والدین ابتدا باید به آموزشگاه محل ثبت نام دانش آموزان مراجعه نمایند با ثبت مشخصات فردی و هویتی دانش آموز در سامانه سناد، اطلاعات وی در سامانه سنجش نیز بارگذاری خواهد و توسط مدیر و برای نوبت دهی جهت مراجعه به مراکز سنجش معرفی می شوند. اما ارائه اصل شناسنامه دانش آموز، والدین وی، اصل کارت واکسیناسیون و عکس 3*4 ضروری است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار