در گفت‌و‌گو با پانا

علیرضا رحیمی: هدف هندبال کسب مدال در جاکارتا است، پس فرقی نمی‌کند با چه تیمی هم‌گروه شده باشیم

تهران (پانا) – رئیس فدراسیون هندبال هم‌گروه شدن با قطر را مانعی بر سر راه هدف نهایی تیم ملی هندبال در بازی‌های آسیایی نمی‌داند چرا که هدف ایران را کسب مدال در این بازی‌ها می‌داند.

کد مطلب: ۸۳۵۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا رحیمی: هدف هندبال کسب مدال در جاکارتا است، پس فرقی نمی‌کند با چه تیمی هم‌گروه شده باشیم

علیرضا رحیمی رییس فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با پانا درباره با هم‌گروهی تیم ملی هندبال ایران با قطر و مالزی در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت: برای ما هیچ فرقی ندارد که با چه تیمی هم‌گروه شویم. هدف هندبال کسب مدال در بازی‌های آسیایی است و نه تنها من بلکه همه بازیکنان این امر مهم را در اولویت کاری خود قرار دادند و شبانه روز تلاش می‌کنند تا از نظر بدنی به شرایط ایده‌آل برسند. ما دو هدف بزرگ در بازی‌های آسیایی داریم؛ اول اینکه کسب مدال در این بازی‌ها را دوباره تکرار کنیم و از طرفی ناکامی که در مسابقات قهرمانی آسیا را جبران کنیم.

رحیمی ادامه داد: بنابراین مالزی و قطر برای ما فرقی ندارد. البته شنیدم بعد از این قرعه برخی می‌گفتند ایران از این نظر شانس آورد که تا فینال با قطر هم‌گروه نخواهد شد، اما همانطور که گفتم برای ما فرقی ندارد چه تیمی روبرویمان قرار بگیرد. ضمن اینکه باید ببینیم تیم‌های دیگر چه شرایطی دارند. بعد از صعود احتمالاً باید مقابل تیم‌های ژاپن، عربستان یا کره جنوبی به میدان برویم.

رییس فدراسیون هندبال افزود: قطر همیشه بهترین‌های جهان را جذب می‌کند اما بازیکنان ما هم دست‌کمی از آنها ندارند و الان در سطح یک اروپا لژیونر هستند. ضمن اینکه هر تیمی که برای قهرمانی می‌جنگند فقط تلاش می‌کند و به قرعه کاری ندارد. هدف ما هم کسب مدال است و بابت آن هم بی‌وقفه تلاش می‌کنیم.

وی درباره وضعیت تیم ملی هندبال در آخرین ماه باقی‌مانده تا آغاز بازی‌های آسیایی 2018 گفت: چندین مرحله اردوی آماده‌سازی را برگزار کردیم و شرایط تیم ملی به خوبی پیش می‌رود. تورنمنت قطر را پیش تا چند روز دیگر پیش رو داریم البته ما پیش‌بینی برگزاری بازی‌های دوستانه با کشورهای اروپایی را هم داشتیم اما هنوز موفق به انجام این مهم نشده‌ایم.

رحیمی درباره حضور لژیونرها در بازی‌های آسیایی عنوان کرد: هنوز چیزی مشخص نیست. ما رایزنی‌های خودمان را انجام دادیم و حالا باشگاه‌ها باید نظر نهایی خودشان را اعلام کنند. بازی‌های آسیایی در تقویم اروپایی‌ها نیست و آنها هم بعید است بازیکن را به ما بدهند اما در هر حال ما تلاش مردیم و با آنها مذاکره کردیم اما هنوز چیزی مشخص نیست.

وی در پایان در پاسخ به اینکه اگر لژیونرها به تیم ملحق شوند چطور به لیست بازی‌های آسیایی اضافه می‌شوند؟ عنوان کرد: ما فکر آنجا را هم کرده‌ایم و هیچ مشکلی وجود ندارد. اگر لژیونرها به تیم ملحق شوند در رابطه با حضورشان در جاکارتا مشکلی وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار