مدیر آموزش و پرورش دشتی

رتبه برتر جشنواره تجارب و نوآوری‌های اولیا و مربیان به فرهنگی دشتی رسید

دشتی/بوشهر ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش دشتی اظهار کرد: لیلی زارعی ، کارشناس واحد ادبی این مدیریت رتبه برتر جشنواره کشوری تجارب و نوآوری‌های اولیا و مربیان را کسب کرد.

کد مطلب: ۸۳۵۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
رتبه برتر جشنواره تجارب و نوآوری‌های اولیا و مربیان به فرهنگی دشتی رسید

مدیر آموزش و پرورش دشتی گفت: جشنواره تجارب و نوآوری های برتر انجمن های اولیا و مربیان با اهداف تقویت روحیه همکاری و مشارکت در اولیا و مربیان ، ارتقای سطح کمی و کیفی فعالیت ها و برنامه ها و افزایش کارایی و اثربخشی انجمن ها و همچنین استفاده از تجارب موفق و بسط و گسترش در سطح مدارس برگزار می شود .

احمد طیبیان مجرد تصریح کرد: این جشنواره در دوبخش طرح های" اجرایی" و " پیشنهادی " در حوزه مشارکت اولیا و مربیان و حوزه آموزش و راهنمایی برگزار می‌شود .

طیبیان مجرد ادامه داد: طرح های ارسالی به دبیرخانه جشنواره واقع در انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر در موضوعاتی از جمله بررسی افزایش مشارکت خانواده ها در فعالیت های آموزشی و تربیتی ، مشارکت اولیا در فعالیت های فوق برنامه و برگزاری کارگاه آموزش خانواده بود که خانم لیلی زارعی کارشناس واحد ادبی این مدیریت با ارائه طرح " مشارکت اولیا در فعالیت های فوق برنامه " منتخب کشوری این جشنواره شد .

مدیر آموزش و پرورش دشتی، تعداد انجمن های اولیا و مربیان مدارس شهرستان را 100 انجمن اعلام کرد و افزود : انجمن های اولیا و مربیان یکی از منحصر به فردترین تشکل های سازمان یافته در حوزه مسائل آموزشی و تربیتی با هدف بهره گیری از فرصت ها و امکانات است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار