تیم دوچرخه سواری بیجار به مسابقات کراس کانتری اعزام شد

سنندج (پانا) - نایب رئیس هیات دوچرخه‌سواری بیجار از اعزام تیم دوچرخه‌سواری کوهستان به اردوی آمادگی و شرکت در مسابقات کراس کانتری قهرمانی استان کردستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۵۰۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تیم دوچرخه سواری بیجار به مسابقات کراس کانتری اعزام شد

محسن ابراهیمی نایب رئیس هیات دوچرخه سواری بیجار گفت: این تیم هشت نفره منتخب دوچرخه سواران بیجاری با شعار مدیریت مصرف برق و برای شرکت در مسابقات کراس کانتری استان که روزهای 14 و 15 تیر ماه جاری در مریوان برگزار می‌شود، اعزام شدند.

وی افزود: این سری از مسابقات در کلاس کراس کانتری از سطح بالایی برخودار است و با توجه به تمرینات فشرده تیم دوچرخه سواری کوهستان بیجار و آمادگی عالی رکاب زنان، امیدواریم موفقیت های چشمگیری در این دوره داشته باشیم.

ابراهیمی با اشاره به ظرفیت ها و زیر ساخت های طبیعی شهرستان بیجار برای توسعه این رشته ورزشی تاکید کرد: بیجار از پتانسیل ها و زیر ساخت های طبیعی مناسبی برای ورزش مفرح دوچرخه سواری برخوردار است و ظرفیت برگزاری مسابقات کشوری و بین المللی را نیز دارد.

وی از کمبود تجهیزات و امکانات این رشته پرطرفدار نیز خبر داد و یادآور شد: جوانان و نوجوانان بیجاری استعداد خوبی در این رشته دارند که در صورت حمایت می توانند افتخارات زیادی برای استان کردستان و کشور در مسابقات ملی و برون مرزی کسب کنند.

مسابقات دوچرخه سواری کراس کانتری قهرمانی استان کردستان در ماده کراس کانتری روزهای 14 و 15 تیر ماه جاری به میزبانی شهر مرزی مریوان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار