رئیس جهاد کشاورزی بیجار:

برداشت گندم در مزارع بیجار آغاز شد

سنندج (پانا) - رئیس جهادکشاورزی شهرستان بیجار گفت: شهرستان بیجار دارای 300 هزار هکتار اراضی زراعی است با توجه به بارش‌ها و همت کشاوزان پیش بینی می‌شود حدود ۲۰۰ هزار تن گندم برداشت شود.

کد مطلب: ۸۳۴۹۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برداشت گندم در مزارع بیجار آغاز شد

محمد عباسی رئیس جهاد کشاورزی بیجار در رابطه با برداشت گندم کشاورزان عنوان کرد : شهرستان بیجار دارای 300 هزار هکتار اراضی زراعی است که از این میزان 150 هزار هکتار زیر کشت گندم دیم می رود و پیش بینی می شود امسال با توجه به بارش های مناسب جوی و تلاش و همت کشاورزان بیش از 200 هزار تن گندم از مزارع زیر کشت این محصول برداشت شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه 19 مرکز خرید در سطح شهرستان آماده خرید گندم از کشاورزان هستند افزود؛ برداشت گندم در شهرستان بیجار از 10 تیر ماه آغاز شده و تا اواخر مرداد ادامه خواهد داشت و در این راستا حدود 600 دستگاه کمباین مشغول به فعالیت خواهند بود.

عباسی در پایان به ثبت نام کشاورزان در سامانه جامع پهنه بندی کشاورزی اشاره کرد و گفت جهت خرید تضمینی گندم و جلوگیری از هرگونه مشکل در هنگام خرید از تمامی کشاورزان درخواست می شود به مراکز جهادکشاورزی منطقه خود مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار