گیلان میزبان اردوی دوستی جوانان هلال احمر است

رشت(پانا)-مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: اردوهای دوستی سازمان جوانان هلال احمر کشور در این استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۸۳۴۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد
گیلان میزبان اردوی دوستی جوانان هلال احمر است

مهدی ولی پورافزود: اردوهای دوستی سازمان جوانان هلال احمر کشور از 15 تا 19 تیرماه جاری در بخش دختران و 19 تا 23 همین ماه با حضور پسران در اردوگاه شاخه زیتون منجیل برگزار می شود.
وی اظهار داشت: 224 نفر از دبیران برتر کانون های دانش آموزی دختر و پسر 9 استان کشور شامل آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، قزوین، قم، البرز و گیلان به منظور ترویج فرهنگ بشر دوستی در این اردوی دوستی شرکت می کنند.
به گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان، توانمندی دبیران منتخب کانون های دانش آموزی ، افزایش نشاط و سلامت اجتماعی با ترویج کارگروهی، ترویج صلح و دوستی با تکیه بر گفت و گو و ارتقاء اعتماد به نفس اعضا از اهداف برگزاری این اردوست.
وی با بیان این که در این اردو از هر استان یک تیم شامل 14 نفر از دبیران فعال کانون دانش آموزی به تفکیک دختر و پسر به مدت پنج روز حضور می یابند، اضافه کرد: بوم گردی، کارگاه های خود مراقبتی و خلاقیت، آشنایی بیشتر با جمعیت هلال احمر، کوهپیمایی، ورزش، جنگل نوردی، آموزش نقشه خوانی و جهت یابی ( GPS )، بازسازی اردوگاه و حضور بر مزار جان باختگان زلزله رودبار و منجیل از برنامه های این اردوست.
جمعیت هلال احمر با جذب و تربیت جوانان بر اساس برنامه پنج ساله به اجرای طرح بشر دوستی در میان اعضای کانون های دانش آموزی مدارس برای گسترش رفتارهای صحیح اجتماعی به ویژه صلح و دوستی و مهربانی اقدام می کند.
بر اساس آخرین آمار جمعیت هلال احمر استان گیلان دارای بیش از هفت هزار داوطلب و عضو است که در چهار گروه هدایت، حمایت، مشارکت و مهارت با هلال احمر همکاری می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار