با حضور معاون برنامه ریزی آموزش و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور

آیین تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان برگزار شد

کرمان(پانا) - آیین تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان در سال 96 ؛ با حضور معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۸۳۴۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد
آیین تجلیل از بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان ،محسن غفوریان معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان استثنایی کشور در این آیین بر تشکیل اتاق فکر بازنشستگان در آموزش و پرورش استثنایی استان کرمان تاکید کرد و گفت: فکر و اندیشه بازنشستگان چراغ راه فعالیت ها و برنامه های ما در آموزش و پرورش استثنایی باشد.

وی از ایجاد زمینه لازم برای تشکیل تعاونی های آموزشگاهی ویژه دانش آموزان استثنایی فارغ التحصیل با همکاری وزارت تعاون و رفاه اجتماعی در راستای اشتغال زایی خبر داد.

غفوریان اظهار کرد: باید در بحث اشتغال دانش آموزان استثنایی موثر و اصولی برنامه ریزی کنیم و نگاه به اشتغال این دانش آموزان باید از ترحم خارج شود .

معاون برنامه ریزی آموزشی و توانبخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: برنامه اوقات فراغت دانش آموزان استثنایی در تابستان 97 بر پایه آموزش مهارت های زندگی و خانواده محور است زیرا بدون خانواده نمی توانیم در مدارس استثنایی کارها را پیش ببریم.

محسن غفوریان از راه اندازی اولین هنرستان موسیقی ویژه دانش آموزان نابینا خبر داد و گفت: در بحث اشتغال دانش آموزان استثنایی باید دنبال مشاغل پایه باشیم .

وی تکریم از بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی را ضروری دانست و اظهار کرد: استفاده ازظرفیت فکری و اندیشه ای بازنشستگان در ارتقاء کیفیت فعالیت های آموزشی ،توانبخشی و پرورشی موثر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار