اعزام ۵۷۰۰ مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی به اردوهای زیارتی

ارومیه(پانا)- معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان غربی از اعزام ۵ هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی در سال جاری به اردوهای زیارتی مشهد، قم و عتبات عالیات خبرداد.

کد مطلب: ۸۳۴۸۸۹
لینک کوتاه کپی شد
اعزام ۵۷۰۰ مددجوی کمیته امداد  آذربایجان غربی به اردوهای زیارتی

بهزاد نیکمرام اظهار کرد: ۵ هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد آذربایجان غربی در سال جاری به اردوهای زیارتی مشهد، قم و عتبات عالیات اعزام می شوند.

نیکمرام با اشاره به برگزاری اردوهای آموزشی و تربیتی، تضریح کرد: یک هزار و ۲۸۰ نفر از دانش آموزان، دانشجویان و سایر گروه های تحت حمایت کمیته امداد استان در سال جاری از اردوهای تربیتی و آموزشی این نهاد استفاده خواهند کرد.

وی بیان کرد: همچنین امسال بیش از ۲۱ هزار نفر از افراد تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی در گروه های مختلف، در کلاس های آموزشی، فرهنگی و تربیتی شرکت می کنند.

معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان غربی افزود: این کلاس ها با بودجه پیش بینی شده ۸۱۹ میلیون تومان و به منظور رفع نیازهای مددجویان تحت حمایت و همچنین توانمند سازی خانواده ها در کانون های فرهنگی و تربیتی کمیته های امداد استان برگزار می شود.

وی با یادآوری برنامه های فرهنگی پیش بینی شده کمیته امداد آذربایجان غربی برای ایام الله دهه فجر، خاطرنشان کرد: ویژه برنامه های فرهنگی و هنری متعددی همچون مراسمات جشن، سخنرانی و برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی برای ایام الله دهه فجر توسط معاونت فرهنگی این نهاد پیش بینی شده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار