تربیت سخنرانان مذهبی از اهداف اصلی مسابقات قرآن، عترت و نماز است

مشهد(پانا) - داورسی و ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز در بخش نهج البلاغه گفت: در رشته های پژوهشی دانش آموزان بیشتر به طرفی پیش می روند که یک سخنرانی مذهبی ارائه کنند و این باعث می شود که ما از حیث وجود سخنران در آینده دچار مشکل نشویم.

کد مطلب: ۸۳۴۸۵۴
لینک کوتاه کپی شد

کرمانی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در رشته های پژوهشی سطح مسابقات قابل قبول است که در هدف گذاری ما سطح عالی رو مطالبه می کنیم که در چند سال اخیر به سطح قابل قبول و سمت رشدی رسیده ایم.
وی در ادامه افزود: در رشته های پژوهشی دانش آموزان بیشتر به طرفی پیش می روند که یک سخنرانی مذهبی ارائه کنند و این باعث می شود که ما از حیث وجود سخنران در آینده دچار مشکل نشویم.
کرمانی ضمن تشریح فرصت هایی که در این مسابقات به وجود می آید گفت: این فرصت بسیار خوبی است که ما به وسیله ی این مسابقات بتوانیم استعداد های مذهبی و فکری دانش آموزان را تشخیص دهیم و گام بر داریم جهت آموزش و رشد این استعداد هایی که به آینده کشور کمک شایانی می کند.
داورسی و ششمین دوره مسابقات قرآن عترت و نماز در بخش نهج البلاغه بیان داشت: اولین مهارتی که با توجه به این مسابقات دانش آموزان کسب می کنند شناخت و چگونگی توجه به این کتب گران سنگ است و دوم ایجاد مهارت سخنوری که در آینده دانش آموزان تاثیر به سزایی دارد.
کرمانی گفت: پیشنهادی که بنده دارم برای جذب این دانش آموزان حتی بعد از مسابقات و ماندن این بزرگواران در این مسیر ایجاد یک بانک اطلاعاتی است از دانش آموزان ویژه قرآنی از دانش آموزانی که در سطح کشوری حائز مقام هستند آماده بشود و در کنار جامعه قاریان که در محافل قرآنی از این عزیزان بهره می برند از این بانک اطلاعاتی هم استفاده بشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار