رئیس کمیته امداد گنبدکاووس

هفتاد درصد مددجویان کمیته امداد گنبدکاووس زنان سرپرست خانوار هستند

گرگان(پانا)-رئیس کمیته امداد گنبدکاووس با اشاره به اینکه ۹ هزار و ۸۲۶ خانوار تحت پوشش کمیته امداد گنبدکاووس هستند، گفت: ۷۰ درصد از کل مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گنبدکاووس را زنان سرپرست خانوار تشکیل می دهند.

کد مطلب: ۸۳۴۸۳۱
لینک کوتاه کپی شد
هفتاد درصد مددجویان کمیته امداد گنبدکاووس زنان سرپرست خانوار هستند

محمد باقرپور اظهار داشت: 9 هزار و 826 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) گنبدکاووس هستند که از این میزان, 6 هزار و 849 خانوار, یعنی 70 درصد این تعداد را زنان سرپرست خانوار تشکیل می‌دهند.

وی افزود: از تعداد 6 هزار و 849 خانوار زنان سرپرست خانوار, 2 هزارو 173 خانوار سنین بین 20 تا 50 سال را دارا هستند و 72 خانوار در مناطق آسیب‌پذیر شهرستان گنبدکاووس زندگی می‌کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گنبدکاووس تصریح کرد: برای تعمیرات مسکن زنان خانوار تحت پوشش این ارگان, 5 مورد تسهیلات به مبلغ 60 میلیون و 465 هزار ریال پرداخت شد و 2 سری جهیزیه به ارزش 40 میلیون ریال به دختران مددجو در مناطق آسیب‌پذیر نیز اهدا شد.

باقرپور تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان 28 سبد غذایی به 28 زن سرپرست خانوار به ارزش 33 میلیون ریال توزیع و 5 طرح اشتغالزایی به ارزش 440 میلیون ریال برای این زنان مددجو ایجاد شد.

وی یادآور شد: در کنار پرداخت تسهیلات به زنان سرپرست خانوار در راستای توانمندسازی این افراد, کلاس‌های مهارت زندگی و حرفه‌آموزی به صورت متمرکز در کانون کمیته امداد امام خمینی(ره) و در سطح روستاها آموزش داده می‌شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گنبدکاووس در حوزه مسکن محرومان گفت: در سال گذشته 19 مسکن شهری با اعتبار 3 میلیارد و 820 میلیون ریال ساخته و 2 مورد تسهیلات برای تکمیل مسکن شهری محرومان, هر یک به مبلغ 90 میلیون ریال پرداخت شد.

وی درباره مسکن روستایی محرومین اظهار کرد: در سال گذشته 22 مورد مقاوم سازی مسکن روستایی با اعتبار 22 میلون ریال و 30 مورد تعمیرات, احداث سرویس بهداشتی و حمام با اعتبار 615 میلیون ریال انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار