انتصاب سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرج

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز طی حکمی بهنام میرزایی را به سمت سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرج منصوب کرد.

کد مطلب: ۸۳۴۸۲۰
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرج

خسرو ساکی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز طی حکمی بهنام میرزایی را به سمت سرپرست اداره آموزش و پرورش ناحیه یک کرج منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

باسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای بهنام میرزایی

سلام علیکم

با احترام، نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در آموزش و پرورش بدین وسیله از تاریخ 97/4/12 به عنوان "سرپرست آموزش و پرورش ناحیه 1 کرج " منصوب می شوید.

امید است با توکل و استعانت از خداوند متعال و پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و سیاست های رئیس جمهور محترم با جلب مشارکت، همکاری و همفکری فرهنگیان گرانقدر به ویژه کارشناسان، مدیران، صاحب نظران عرصه تعلیم و تربیت و نیز مسئولین منطقه ای در تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و موید بوده و موارد ذیل را نیز وجهه همت خود قرار دهید:

  1. التزام به اصول راستگویی، اعتدال گرایی و تقویت روحیه امید و پویایی.
  2. ارتقاء جایگاه آموزش و پرورش به عنوان محور تحولات و توسعه منطقه .
  3. استفاده از نیروهای مجرب و توانمند و بهبود مدیریت منابع انسانی در آموزش و پرورش با توجه به نقش اساسی آن در تحول نظام تعلیم و تربیت.
  4. توسعه مشارکت مردم و فرهنگیان به منظور رشد و تعالی هرچه بیشتر آموزش و پرورش فرزندان میهن اسلامی.
  5. مسئولیت پذیری و پاسخگویی آموزش و پرورش در قبال رشد فردی و اجتماعی نسل آینده در راستای سند چشم انداز و سایر اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین و تقویت روحیه تفکر و نوآوری .
  6. تعامل موثر و اثربخش با فرمانداری، ائمه جمعه و نمایندگان محترم در راستای تقویت جایگاه و مصالح آموزش و پرورش.
  7. ارتقاء کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی در همه ابعاد برای نیل به اهداف تهذیب، تحصیل و ورزش؛
  8. تقویت روحیه ایثارگری، توسعه تفکر راهبردی و آینده نگر در آموزش و پرورش استان.
  9. اعتلای شان و منزلت فرهنگیان و اهتمام جدی برای توسعه مستمر شایستگی های علمی، تربیتی و حرفه ای آنان ؛ توفیق شما را در انجام این مسئولیت ها به منظور دستیابی به اهداف تعلیم و تربیت در راستای سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت تدبیر و امید از درگاه خداوند بزرگ مسئلت دارد.

خسرو ساکی

مدیرکل

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار