در تابستان سال‌جاری انجام می‌شود:

اجرای طرح هجرت در 188 عرصه از مدارس استان زنجان

زنجان(پانا)-معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در تابستان سال‌جاری طرح هجرت در 188 عرصه از مدارس استان زنجان اجرایی می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۴۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح هجرت در 188 عرصه از مدارس استان زنجان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه در سال‌جاری طرح هجرت در 188 عرصه استان زنجان اجرایی می‌شود؛ بیان کرد: 2 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این طرح در نواحی آموزشی در نظر گرفته شده است.

وی از کاهش تعداد عرصه‌های طرح هجرت در سال‌جاری خبر داد و افزود: این در حالی است که تلاش شده کیفیت فعالیت‌ها در عرصه‌ها افزایش پیدا کند.

عباسی در ادامه با اشاره به عدم پرداخت دستمزد به استادکاران طرح هجرت طی سال گذشته عنوان کرد: همین موضوع موجب کاهش رغبت این افراد برای فعالیت در طرح سال‌جاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف فرهنگی و تربیتی طرح هجرت برای دانش‌آموزان عنوان کرد: افزایش روحیه مشارکت و همکاری از جمله اهداف اجرای این طرح در مدارس توسط دانش‌آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از ضرورت به کارگیری استعدادها و توانایی دانش‌آموزان در اجرای طرح هجرت خبر داد و افزود: باید بخشی از کاستی‌ها و کمبودهای مدارس توسط خود دانش‌آموزان رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار