دستگیری هشت طراح اصلی سرقت های شبانه در نیشابور

نیشابور ( پانا ) - جانشین فرمانده انتظامی نیشابور از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری هشت طراح سرقت های شبانه در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری هشت طراح اصلی سرقت های شبانه در نیشابور

« محمد رضا عارفخانی» گفت: مرحله دیگری از طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت شناسایی و دستگیری سارقان خیابانی در مناطق 14معصوم، ابراهیمی شهرستان نیشابور به مدت یک روز به اجرا درآمد.
جانشین فرماندهی انتظامی نیشابورافزود: در این طرح ضربتی که با مشارکت 10 تیم عملیاتی و به مدت 24 ساعت به طول انجامید پلیس پس از ردزنی های گسترده و پاکسازی پاتوق های از قبل شناسایی شده ، هشت تن از طراحان اصلی سرقت های شبانه را دستگیر کردند.
وی خاطر نشان کرد: این متهمان در تحقیقات اولیه تاکنون به 12 فقره انواع سرقت ها(هفت فقره سرقت از منازل مسکونی ، 2فقره سرقت موتورسیکلت ،سه فقره سرقت لوازم داخل خودرو ) اعتراف کرده اند .
سرهنگ عارفخانی گفت: در اجرای این طرح 20 دستگاه وسیله نقلیه (سه دستگاه خودرو ،17 دستگاه موتورسیکلت به علت مخدوش بودن پلاک و دیگر تخلفات توقیف وبه پارکینگ انتقال یافته است.
وی با اشاره به معرفی متهمان به دادسرا و تقدیر از همکاری خوب شهروندان خاطر نشان کرد: هدف اصلی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز از برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی است وجلب رضایتمندی شهروندان است که این مهم با جدیت و به صورت روزانه و مستمر توسط این فرماندهی پیگیری می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار