احتمال ادامه روند تغییر ساعات ادارات در مرداد

تهران (پانا) - مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران درخصوص ابلاغ بخشنامه‌ استانداری مبنی بر تغییر ساعت کار ادارات از شنبه 16 تا 31 تیرماه گفت تصمیم‌گیری برای ادامه اجرای این بخشنامه در مردادماه بر عهده مقامات بالادستی و طبق گزارش‌های سازمان هواشناسی صورت می‌گیرد.

کد مطلب: ۸۳۴۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
احتمال ادامه روند تغییر ساعات ادارات در مرداد

ضیاءالدین صبوری در گفت‌وگو با پانا در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به تداوم گرما تا اواسط مردادماه، احتمال دارد این بخشنامه در مردادماه نیز اجرا شود، گفت: بخشنامه تغییر ساعت کار ادارات بر اساس گزارش‌های پیش‌بینی وضع هوا از سوی سازمان هواشناسی و تصمیم‌گیری مسئولان، ابلاغ شده است و ادامه آن به تصمیم استاندار و بررسی شرایط هوا نیاز است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری تهران گفت: این ابلاغیه تأکید کرده است که مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید تلاش کنند تا بر روی سیستم سرمایشی دستگاه خود نظارت کنند. دمای هوا در ساختمان ها باید 25 درجه سانتیگراد باشد و سیستم‌های سرمایشی باید ساعت 13.30 خاموش شود.

براساس مصوبه هیأت وزیران موضوع مجوز تنظیم ساعت کار دستگاه‌های دولتی، ادارات، بانک‌ها، شهرداری‌ها و سایر موسسات عمومی غیر دولتی با عنایت به تداوم شرایط خاص جوی و با توجه به ضرورت صرفه‌جویی و مدیریت مصرف برق بدینوسیله ساعت کار ادارات به استثناء مراکز خدمات‌رسان تا پایان تیرماه سال جاری از ساعت ۶ شروع و ساعت ۱۴ پایان می‌یابد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار