اشتغالزایی ۲ هزار روستایی البرزی در سال جاری

کرج (پانا) - معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار البرز گفت: با توجه به اینکه اشتغال روستایی در این استان درسالجاری مدنظر قرار گرفته برنامه ریزی ها برای اشتغالزایی دو هزار روستایی متمرکز شده است.

کد مطلب: ۸۳۴۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
اشتغالزایی ۲ هزار روستایی  البرزی در سال جاری

خسرو ارتقایی در همایش روز دهیار و تجلیل از دهیاران نمونه البرز افزود: براین اساس از اعتبارات 40میلیارد تومانی بانک سینا 38 میلیارد تومان پرداخت و مابقی درحال انعقاد است که موفقیت بزرگی به شمارمی رود.

وی ادامه داد: بانک پارسیان 10میلیارد تومان درنظرگرفته که سه و نیم میلیارد تومان آن پرداخت ومابقی نیز درحال رسیدگی است.

ارتقایی گفت: درسامانه کارا طرح های قابل توجهی مدنظر قرار گرفته و با اعتبار 163میلیارد تومانی دراین زمینه درتلاش برای تحقق هدف اشتغالزایی دوهزار روستایی دراستان البرز درسالجاری هستیم.

وی اضافه کرد: انچه که مهم است آن است که با تصویب طرح های روستایی زمینه برای اشتغال مولد هرچه بیشتر فراهم شود.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: درسال گذشه 120 میلیارد تومان برای توسعه روستاها درنظر گرفته شد و امسال نیز به توسعه روستایی توجه بیشتری داریم .

وی گفت: سامانه یکپارچه سازی املاک برای 108 روستا در استان البرز پیش بینی شده و دسترسی اینترنت نیز برای 320 روستا فراهم است.

وی یاد آورشد: آموزش دهیاران برای 20هزار نفر ساعت و ابلاغ 21 مجوز تاسیس دهیاری از دیگر اقدامات موثر دراین زمینه به شمارمی رود.

ارتقایی افزود: 20 میلیارد تومان برای گردشگری روستاهای البرز درسال گذشته درنظرگرفته شده و امسال نیز اقدامات موثرتری درحال انجام است.

وی ادامه داد: در بحث ساخت و سازها دهیاران باید با توجه هرچه بیشتر به طرح های هادی باید کنترل بیشتری داشته باشند و 96 نقطه حادثه خیر در روستاها شناسایی شده است.

ارتقایی گفت: در بخش اسفالت راه روستایی، ابرسانی، بهسازی روستایی نیز اقدامات خوبی انجام شده که درتلاش هستیم تمام روستاها تحت پوشش آبفای روستایی قرار گیرند.

وی افزود: همچنین بهداشت محیط در بحث پسماند روستایی را نیز نباید فراموش کرد و این مهم را هرچه بیشتر مورد توجه قرار داد.

معاون استاندار البرز تاکید کرد: با توجه به شرایط حساس کشور با اتکاء به تولید داخل باید هرچه بیشتر رضایت مردم را تامین کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار