رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم خبر داد

وام 3 میلیاردی برای کارگاه‌های دانشجویی

تهران (پانا) - رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از درنظر گرفتن وام ۱۰۰ میلیون تومانی برای کارگاه‌های دانشجویی خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
وام 3 میلیاردی برای کارگاه‌های دانشجویی

به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، ذوالفقار یزدان‌مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در مراسم افتتاحیه طرح سفیران جوان اقتصاد مقاومتی با اشاره به حمایت‌های وزارت علوم از مهارت‌آموزی دانشجویان، گفت: در صندوق رفاه وزارت علوم طرح حمایت از کارگاه‌های مهارت محور دانشجویان تصویب و به تمامی دانشگاه‌ها ابلاغ شده که یکی از اهداف اصلی این طرح دانشگاه فنی و حرفه‌ای، دانشگاه هنر و دانشگاه‌های صنعتی است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم ادامه داد: همچنین با هماهنگی صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور با صندوق رفاه دانشجویی طرحی برنامه‌ریزی شده تا به دانشجویان و اشتغال آنان کمک کنیم طبق این طرح بنا شده کارگاه‌هایی در دانشکده‌ها راه‌اندازی شود که ۶۰ درصد سهام آن به دانشجویان و ۴۰ درصد به دانشگاه اختصاص یابد.

وی ادامه داد: هر کارگاه دانشجویی 100 میلیون تومان وام با کارمزد چهار درصد دارد که قرار است از این طریق ۳۰ کارگاه شکل بگیرد.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درباره وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه فنی وحرفه‌ای توضیح داد: متاسفانه برخی خوابگاه‌های این دانشگاه وضعیت مناسبی ندارد و به همین دلیل قرار است تمامی خوابگاه‌های رتبه پنج دانشگاه فنی و حرفه‌ای تجهیز شوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: پیشنهاد می‌دهیم که تفاهم‌نامه‌ای ما بین این دانشگاه با کمیته امداد امام خمینی منعقد شود چرا که ۲۵۰۰ دانشجوی این دانشگاه تحت پوشش کمیته امداد هستند و می‌توان با این تفاهم‌نامه از دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد حمایت ویژه‌ای داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار