هوای گرم در غالب مناطق کشور ماندگار است

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه امروز هوای گرم در غالب مناطق کشور ماندگار است، گفت از روز جمعه (15 تیرماه) در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

کد مطلب: ۸۳۴۶۸۱
لینک کوتاه کپی شد
هوای گرم در غالب مناطق کشور ماندگار است

احد وظیفه در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، طی سه روز آینده آسمان در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف و آفتابی است، گفت: در دو روز آینده در مناطقی از شمال شرق، شرق، جنوب شرق و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های سمنان، قم همچنین شرق اصفهان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در شرق، جنوب شرق و جنوب سمنان در بعضی ساعات با گرد و خاک همراه است و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: طی دو روز آینده در منطقه زابل در بعضی ساعات وقوع طوفان شن و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با بیان اینکه از نظر دمایی امروز ( 13 تیرماه) همچنان هوای گرم در اغلب مناطق کشور ماندگار خواهد بود، گفت: از روز جمعه (۱۵ تیرماه) با نفوذ جریانات شمالی در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود همچنین دریای خزر در این روز مواج خواهد بود.

وی درباره وضعیت هوای تهران گفت: برای روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۱۴ و ۱۵ تیرماه) آسمان تهران صاف پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز ۳۷ و ۲۵ درجه سانتیگراد و ۳۸ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار