تولید پودری از کلاهک بادمجان در درمان بیماری دیابت

رشت(پانا)-بانوی مخترع گیلانی، گفت: برای اولین بار موفق شدم از کلاهک بادمجان پودری برای درمان بیماران دیابتی تهیه کنم .

کد مطلب: ۸۳۴۶۴۷
لینک کوتاه کپی شد
تولید پودری از کلاهک بادمجان در درمان بیماری دیابت

پروین علی‌پور با بیان این‌که برای اولین بار موفق شدم از کلاهک بادمجان پودری برای درمان بیماران دیابتی تهیه کنم، گفت: تولید پودری از کلاهک بادمجان در درمان بیماری دیابت نقش معجزه آسایی نشان داده است .

وی با بیان این‌که احتمال این‌که این دارویی گیاهی لوزالمعده را وادار به ترشح مرتب آنسولین کند وجود دارد،خاطرنشان کرد: نتیجه‌گیری این عمل نیازمند کار علمی است .

این بانوی مخترح گیلانی با اشاره به اهداف خود در تهیه پودری از کلاهک بادمجان برای درمان دیابتی، گفت: هدف من از انجام این تحقیق یافتن دارویی برای درمان بیماران دیابتی بخصوص مرحوم برادرم بوده است و همچنین از بادمجان پنج اختراع و فناوری دیگر دارم .

علی‌پور ادامه داد: ابتدا کلاهک بادمجان را بر روی چند موش که مبتلا به دیابت نوع یک و دو بودند آزمایش کردم که نتیجه بسیار معجزه آسایی نشان داد و در نمونه انسانی نیز افراد زیادی داوطلب شدند و پس از استفاده از این محصول نتیجه مثبتی بر روی آنها حاصل شد .

وی اضافه کرد: این اختراع در اظهارنامه با شماره 139650140003008337 در اداره ثبت اختراعات ایران در مرحله استعلام است .

این بانوی مخترح گیلانی، یادآور شد: بطور کلی همه قسمت‌های میوه بادمجان را به فناوری تبدیل کرده‌ام تا وقتی سرمایه‌گذار شروع به کار می‌کند هیچگونه ضایعات و یا مشکل محیط زیستی نداشته باشد .

وی در خصوص دیگر اختراعات خود از بادمجان، گفت: تولید رنگ خوراکی با پوست بادمجان نخستین اختراعی بود که داشتم و این رنگ خوراکی دارای خواص ضد بیماری سرطان و از تبدیل شدن سلول سالم به سلول سرطانی جلوگیری می‌کند .

علی‌پور در پایان تولید آرد خوراکی از پوست خشک بادمجان، تولید کود طبیعی و یا مکمل‌های غذایی ماهی از کاسه میوه بادمجان را از دیگر اختراع‌ها و یافته‌های علمی خود از بادمجان عنوان کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار