معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس : مربیان و مدرسین سازمان دانش آموزی، ناجی دانش آموزان هستند

شیراز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس مربیان تشکیلات سازمان دانش آموزی را ناجیان دانش آموزان امروز برشمرد وافزود: آموزشهایی که اعضا در این تشکیلات می بینند نجات دهنده آنها در این اجتماع است.

کد مطلب: ۸۳۴۶۲۲
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس : مربیان و مدرسین سازمان دانش آموزی، ناجی دانش آموزان هستند

محمد نظری صبح امروز در نشست عمومی دبیران مجامع سازمان دانش آموزی فارس افزود: سازمان دانش آموزی دنبال شرایطی است تا خود را به جامعه جهانی نزدیک کند و شهروندانی قانون مدار و دارای اصول اخلاقی و انسانی را تربیت کند اما متاسفانه سیاستزدگی های برخی کارگزاران گاهی ما را در رسیدن به اهدافمان دچار تاخیر می کنند.

وی با تاکید بر اینکه در دنیا وقتی سازمانی بر مبنای اصول و قوانین و مقرراتی تشکیل شد دیگر جای ممانعت و سنگ اندازی وجود ندارد گفت: باید تلاش کنیم تا کج سلیقه گی ها و رفتارهای سلیقه ای بر روند کار نهادها و برنامه های مختلف در کشور تاثیر نداشته باشد.

وی قرار گرفتن در جمع اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی را لذت بخش دانست و افزود: حضور در این جمع در اندیشه ها و در رفتار ما اثر گذار است و باور به سازمان و منش های آن نقش مهمی در اثربخشی فعالیتها دارد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش فارس ادامه داد: مربی با انگیزه دانش آموز مهارتی را تربیت میکند شما باید خود را ناجی بدانید و تشکل ابزاری است برای نجات فرزندان از آسیبهایی که در جامعه در کمین ماست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار