معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار:

حمایت از کالای ایرانی راهبرد اساسی و استراتژی دولت است

یزد (پانا) - معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یزد در شورای فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی گفت: حمایت از کالای ایرانی راهبرد اساسی و استراتژی مهم دولت تدبیر و امید و مبنای آن شناخت دقیق از بازار مصرف و توجه به تولید کالای با کیفیت همراه با دانش روز است.

کد مطلب: ۸۳۴۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از کالای ایرانی راهبرد اساسی و استراتژی دولت است

روز سه شنبه دوازدهم تیرماه نشست شورای فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی به ریاست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار و اعضای این شورا در استانداری یزد برگزار شد.
"‌علی زینی وند" در این نشست بیان کرد: حمایت از کالای ایرانی برای دولت تدبیر و امید یک راهبرد اساسی و استراتژی مهم است که مبنای آن شناخت دقیق از بازار مصرف، توجه به تولید با دانش روز و کالای با کیفیت در کشور ‌می باشد.
وی ادامه داد: برای ترویج فرهنگ استفاده از کالاهای با کیفیت ایرانی در جامعه لازم است دیدگاه علمی و کارشناسی این شورا افزایش یابد و زمینه استفاده از نظر و دیدگاه نخبگان، افراد موفق ‌در بخش خصوصی و عرصه تولید و دانشگاهیان استان را فراهم کرد.
زینی وند افزود: جامعه تحصیل کرده با سفرهای مجازی با فرهنگ و ویژگی های کالای با کیفیت جهان به سادگی آشنا می شود بنابر این در برخورد با این نسل باید دقیق و با برنامه بود و با پرهیز از مدیریت سنتی به سمت مدیریت مدرن علمی گام برداشت.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار یکی از وظایف شورای فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی در استان را تولید محتوای امیدوار کننده، واقعی و قابل پذیرش ‌برای مردم دانست و گفت: لازم است با فرهنگ سازی در این رابطه از طریق رسانه ها و صدا و سیما و با مشارکت سازمان های مردم نهاد ضمن ایجاد نوعی فرهنگ تعصب، زمینه افزایش اعتمادسازی در استفاده از کالای با کیفیت ایران و استان یزد را در جامعه فراهم کنیم.
وی یکی از گام های موثر برای معرفی کالاهای با کیفیت و برند استان یزد به مردم و مصرف کنندگان را تعریف یک کد خاص برای این کالاها عنوان و خاطرنشان کرد: در این رابطه ضروری است دبیر و اعضای شورای فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی پیشنهادهای لازم را ارایه کنند.
زینی وند در پایان سخنان خود گفت: ‌بازار مصرف ایران بازار بزرگ و متنوعی است، فرهنگ استفاده از کالای باکیفیت در این سرزمین ‌ریشه دار می باشد و به این دلایل لازم است تولیدکنندگان خود را با این فرهنگ غنی سازگار کنند و بهترین و باکیفیت ترین کالاها را به بازار مصرف عرضه نمایند.
گفتنی است در این نشست گزارشی از پیشنهادهای رسیده از سوی دبیر و اعضای شورای فرهنگ سازی استفاده از کالای ایرانی برای حمایت از کالای ایرانی و تولیدات باکیفیت یزدی ارایه شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار