درکنگره ملی پرسش مهر ۱۸ ریاست محترم جمهوری صورت گرفت:

تقدیر از 15 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان منتخب وشایسته تقدیرکشوری استان زنجان

زنجان(پانا)-کنگره ملی هجدهمین پرسش ریاست محترم جمهوری با حضور برگزیدگان و مسئولین کشوری برگزار شد و از 15 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان منتخب وشایسته تقدیرکشوری استان زنجان نیز در این مراسم تقدیر گردید.

کد مطلب: ۸۳۴۵۷۶
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر از 15 نفر از فرهنگیان و دانش آموزان منتخب وشایسته تقدیرکشوری استان زنجان

محمود عباسی با اعلام این خبر گفت: کنگره ملی هجدهمین پرسش مهر ریاست محترم جمهوری با حضور وزرای آموزش و پرورش ،دستیار ویژه رئیس‌جمهور در حقوق شهروندی و رییس کمیته ملی المپیک در سالن همایش های باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد و ازبرگزیدگان کشوری این فراخوان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

وی تصریح کرد: هر سال همزمان با آغاز رسمی مدارس در اول مهر رییس جمهور محترم سوالی را از دانش آموزان و فرهنگیان با هدف پرورش روحیه مشارکت جویی و پرسش گری و ایجاد روحیه اعتماد به نفس و خود باوری طرح می کند .

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: در این راستا هجدهمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری نیز با موضوع"چگونه باید در محیط مدرسه تحمل و احترام به افکار و عقاید دیگران و اخلاق و ادب را تمرین کنیم ؟ در اول مهر سال 96 از سوی دکتر حسن روحانی اعلام شد.

عباسی گفت : ستاد اجرایی هجدهمین پرسش مهر ریاست محترم جمهوری در استان زنجان نیز با طرح سوال ریاست محترم جمهوری در مراسم آغاز سال تحصیلی 96-97 ، اقدامات مختلفی در زمینه تبلیغ و اطلاع رسانی، برگزاری جلسات مختلف ستادی و اجرایی، حضور در جلسات توجیهی نواحی و مناطق 14 گانه استان و حضور مستقیم در برنامه های صبحگاه مدارس، اجرای برنامه فصل حضور داشته است.

وی با اشاره به شرکت گسترده دانش آموزان و فرهنگیان در این فراخوان افزود : در مرحله آموزشگاهی این دوره از مسابقات تعداد بیست و یک هزار و803 دانش آموز و دو هزار و 31 فرهنگی در قالب 12 رشته تخصصی: طراحی ، خوشنویسی ، نقاشی ، نمایشنامه نویسی ، فیلم کوتاه ، شعر ، داستان ، مقاله پژوهشی ،عکاسی ، پوستر ، وبلاگ نویسی ، سرود همگانی و همچنین تعداد بیست و نه هزار و 100خانواده زنجانی در طرح هر خانواده یک پاسخ حضور داشته اند.

وی ادامه داد: پس از داوری آثار در سه سطح آموزشگاهی ، منطقه ای و استانی در نهایت تعداد 107 اثر برتر به دبیرخانه کشوری معرفی گردید که در نهایت دانش آموزان و فرهنگیان استان با اعلام دبیرخانه کشوری پرسش مهر ریاست جمهوری از تعداد 179 رتبه برتر کشوری در بخش های مختلف دانش آموزی، همکاران و طرح هر خانواده یک پاسخ ، دانش آموزان و فرهنگیان استان زنجان 8 رتبه برتر کشوری و 7 رتبه شایسته تقدیر کسب کردند.

عباسی در پایان با تبریک این موفقیت به دانش آموزان و جامعه فرهنگی استان و با اشاره به اینکه در سال های اخیر استان زنجان یکی از استان های موفق در مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری بوده است از زحمات همکاران اداره فرهنگی و هنری ، اردوها و فضاهای پرورشی اداره کل ، روسا و معاونین پرورشی نواحی و مناطق 14 گانه ، مدیران و معاونین مدارس و مربیان و همچنین فرهنگیان،دانش آموزان و خانواده های شرکت کننده تقدیر و تشکر کرد.

فرهنگیان و دانش آموزان منتخب کشوری استان:

* بخش فرهنگیان

1-آقای حمداله محمدی از منطقه افشار، رتبه اول در رشته مقاله پژوهشی

2-آقای ابوالفضل نظری از ناحیه1 ، رتبه دوم در رشته طراحی

3-خانم سارا رفیعی از ماه نشان، رتبه دوم در رشته عکاسی

* بخش دانش آموزان

4-خانم فاطمه همتی از ناحیه 2، رتبه اول در رشته مقاله پژوهشی

5- خانم نسترن بیدقی از ناحیه 2، رتبه دوم در رشته خوشنویسی

6- خانم زهرا بیات از ناحیه 2، رتبه دوم مشترک در رشته سخنوری

7- خانم زهرا محمدی از ناحیه 2، رتبه سوم مشترک در رشته شعر

8- آقای رضا کریمی از ماه نشان، رتبه سوم در رشته طراحی

فرهنگیان و دانش آموزان استان در بخش شایسته تقدیر کشوری:

* بخش فرهنگیان

خانم رباب انوار از ناحیه 2 در رشته طراحی

خانم فریده عزیزی ستوده از منطقه زنجانرود در رشته طراحی

* بخش دانش آموزان

خانم مائده اسدی از شهرستان ایجرود در رشته مقاله پژوهشی

خانم فاطمه رحمتی از منطقه افشار در رشته مقاله پژوهشی

خانم فاطمه جعفری از شهرستان ابهر در رشته وبلاگ نویسی

خانم الهه بیگ محمدی از ناحیه 2 در رشته وبلاگ نویسی

آقای نوروزی از شهرستان ماه نشان در رشته سخنوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار