نمایشگاه ملی حمایت از تولیدکنندگان پوشاک داخلی به میزبانی البرز برگزار می شود

کرج (پانا) - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری البرز در نشست شورای خانواده و بانوان استان البرز با اشاره به برنامه های آینده نزدیک این بخش، گفت: برگزاری جشنواره لباس و اقوام و نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان پوشاک داخلی از جمله اهداف بزرگ استان در حوزه بانوان محسوب می شود.

کد مطلب: ۸۳۴۵۵۴
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه ملی حمایت از تولیدکنندگان پوشاک داخلی به میزبانی البرز برگزار می شود

مریم اسماعیلی فرد به اهداف فرهنگی برگزاری نمایشگاه که از 21 تا 30 تیر ماه برپا می شود، اشاره کرد و افزود: البرز نمونه ای از الگوی وحدت در کثرت است و با برگزاری این نمایشگاه درصدد حمایت از طرح های فاخر لباس با هویت بومی هستیم.

وی با اشاره به اهداف اقتصادی نمایشگاه اضافه کرد: بر این اساس شعار سال ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی در عمل، اجرایی خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گفت: نمایشگاه حمایت از تولیدکنندگان داخلی پیرو تفاهم نامه استاندار البرز با معاون امور بانوان رییس جمهوری برگزار خواهد شد.

وی افزود: 40 درصد از ظرفیت کل این نمایشگاه ملی مختص البرزی ها خواهد بود و در حاشیه آن نیز برای اولین بار در کشور از 10 طرح لباس محلی مناسب سازی شده برای استفاده در اجتماع صورت خواهد گرفت.

اسماعیلی فرد خاطرنشان کرد: در کنار برگزاری این نمایشگاه جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز ملی دختران در دستور کار است همچنین در این جشن از 14 دختر شایسته استان در حوزه های مختلف تجلیل خواهد شد.

وی گفت: یکی از اهم برنامه های حوزه بانوان، تشکیل کارگروه زنان، ذیل گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

این مسئول افزود: انتصابات اخیر استانداری البرز در راستای تحقق سهمیه 30 درصدی زنان از مناصب مدیریتی، جای خرسندی و قدردانی دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار