شهردار یزد:

یزد موزه ای کهن با فرهنگی غنی در مصرف انرژی‌های پاک است

یزد (پانا) - شهردار یزد با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت‌های انرژی پاک برای توسعه بیش از پیش این شهر،‌ گفت:‌ ظرفیت‌های فرهنگی و میراثی یزد مسئولیت مدیران شهری را در حفظ و نگهداری از ظرفیت‌های این شهر سنگین کرده است.

کد مطلب: ۸۳۴۵۱۸
لینک کوتاه کپی شد
یزد موزه ای کهن با فرهنگی غنی در مصرف انرژی‌های پاک است

«مهدی جمالی‌نژاد» در جلسه علنی شورای اسلامی شهر که با حضور رییس بنیاد جهانی انرژی برگزاری شد، اظهار کرد: امروز فرصت مناسبی پیش آمده که در مورد ویژگی‌های شهر یزد مسائلی گفته شود.

وی با اشاره به گذشته با اصالت و پرافتخار شهر یزد، افزود:‌ هر آنچه که از یزد سخن گفته شود نه زبان از گفتن آن خسته و نه قلم از نوشتنش عاجز می‌شود.

شهردار یزد این شهر را موزه‌ای کهن با فرهنگ غنی در حوزه‌های مختلف به ویژه مصرف انرژی‌های پاک دانست و گفت: ظرفیت‌های فرهنگی و میراثی یزد مسئولیت مدیران شهری را در حفظ و نگهداری از ظرفیت‌های این شهر سنگین کرده است.

جمالی نژاد در ادامه با بیان این‌که مدیران شهری با رویکرد حفاظت محور تلاش دارند که دستاوردهای تا به امروز یزد را حراست کنند، تصریح کرد: تنها راه نگهداری یزد رفتن به سمت انرژی‌های تجدید پذیر و پایداری انرژی است.

این مقام مسئول همکاری متقابل شهرداری و بنیاد جهانی انرژی را فرصت مناسبی برای مقدمات پایداری در شهر یزد عنوان کرد و گفت:‌ اراده شهرداری و شورای اسلامی شهر یزد، اجرای تک تک تفاهم‌نامه منعقد شده با بنیاد جهانی انرژی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار