در پی شرایط بحرانی خشکسالی و گرد وخاک درسیستان و بلوچستان؛

رئیس جمعیت هلال احمر به سیستان و بلوچستان سفر کرد

زاهدان(پانا)- رئیس جمعیت هلال احمر کشور به منظور برسی شرایط بحرانی ، خشکسالی و گرد وخاک در سیستان و بلوچستان به این استان سفر کرد.

کد مطلب: ۸۳۴۵۰۳
لینک کوتاه کپی شد
رئیس جمعیت هلال احمر به سیستان و بلوچستان  سفر کرد

علی اصغر پیوندی در خصوص سفرش به استان بیان کرد: این نهاد در نظر دارد اقدامات مختلف نظیر راه اندازی کمپین نذر آب و توزیع سبدها و بسته های غذایی مورد نیاز مردم درگیر با خشکسالی را در دستور کار قرار دهد.

وی افزود: با توجه به خشکسالی های 2 دهه اخیر در سیستان و بلوچستان که معضلات بسیاری را برای مردم به همراه داشته است این نهاد وظیفه خود دانسته تا تمام توانش را برای کمک به مردم این منطقه بکار گیرد .

رئیس جمعیت هلال احمر در ادامه اظهار کرد: انجام راهکارهای پیشگیری ثانویه برای کمتر شدن یا متوقف کردن خشکسالی در منطقه با همکاری سایر نهادها و دستگاهها ضروری است.

پیوندی خاطرنشان کرد: با وجود تلاش ها و اقدامات خوب در منطقه توسط مسئولان استانی برای کاهش مشکلات مردم، این سازمان نیز به عنوان یک نهاد عام المنفعه برخود وظیفه می داند از تمام توانش به منظور کاهش رنج و درد مردم استفاده کند.

رئیس جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان نیز در خصوص سفر رئیس جمعیت هلال جمهوری اسلامی ایران به استان گفت: رئیس جمعیت هلال احمر در سفر 2 روزه خود به سیستان و بلوچستان از روستاهای دچار خشکسالی و گرفتار طوفان شهرستان های زاهدان، زهک و هیرمند بازدید و در نشست مدیریت بحران این استان شرکت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار