فرمانده نیروی انتظامی اردستان گفت :

دستگیری پنج سارق در اردستان

اردستان/اصفهان(پانا‌)-فرمانده نیروی انتظامی اردستان گفت:ماموران پلیس آگاهی در انجام عملیاتی در کمترین زمان پنج سارق را در اردستان دستگیر کردند.

کد مطلب: ۸۳۴۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ غلامرضا هاشمی زاده فرمانده نیروی انتظامی شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات در کمترین زمان سرکرده یک گروه دزدی از واحدهای مسکونی را در یکی از استان ها شناسایی و با هماهنگی مقام های قضائی به یگان انتظامی شهرستان اردستان منتقل کردند.
وی افزود: متهم در بازجویی های نخستین به داشتن 2 نفر همدست و همکاری با 2 مال خر نیز اعتراف کرد که هر چهار نفر در مدت کوتاهی دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی اردستان بیان کرد: متهمان به تعداد 44 فقره تخلف از جمله 41 فقره دزدی از واحدهای مسکونی، یک فقره دزدی خودرو، یک فقره دزدی احشام و یک فقره دزدی از داخل خودرو اعتراف کردند که ارزش آنها به بیش از یک میلیارد ریال می رسد.
او اضافه کرد: همچنین ماموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه خودروی دزدی و مقدار زیادی لوازم خانگی را کشف و با هماهنگی مقام های قضائی به مالباختگان تحویل دادند.
هاشمی زاده در ادامه از مردم خواست تا در هنگام ترک خانه یا خودرو، مسائل ایمنی را رعایت کرده و موارد مشکوک را با شماره تماس 110 در میان بگذارند.
پیش تر نیز سه برادر غیربومی به اتهام دزدی گروهی از واحدهای مسکونی در شهرستان اردستان از سوی ماموران انتظامی دستگیر شده بودندـ

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار