مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان اعلام کرد:

کسب 2 مدال طلا و نقره رقابت های جهانی "ریاضی بدون مرز" توسط دانش آموز خوزستانی

اهواز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از از کسب مدال طلای انفرادی و مدال نقره گروهی رقابت های جهانی "ریاضی بدون مرز" در بلغارستان توسط دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی ناحیه 4 اهواز خبر داد.

کد مطلب: ۸۳۴۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب 2 مدال طلا و نقره رقابت های جهانی "ریاضی بدون مرز" توسط دانش آموز خوزستانی

محمد تقی زاده با اظهار اینکه رقابت های جهانی "ریاضی بدون مرز" 7 تا 11 تیرماه 97 با حضور دانش آموزانی از 13 کشور جهان در بلغارستان برگزار شد، توضیح داد: در این دوره از رقابت ها، محمد حسن فلاحت، دانش آموز متوسطه اول دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی ناحیه 4 اهواز موفق به کسب مدال طلای انفرادی و مدال نقره گروهی شد.

وی با اشاره به اینکه این رقابت ها در 9 گروه سنی برگزار می شود، افزود: دانش آموزان شرکت کننده از سراسر جهان در گروه های سنی پایه پنجم تا ششم ابتدایی، هفتم، هشتم، نهم متوسطه اول و دهم و یازدهم متوسطه اول با یکدیگر به رقابت پرداختند.

تقی زاده در ادامه گفت: 42 دانش آموز از کشورهای ازبکستان، استرالیا، بلغارستان، ویتنام، ایران، فیلیپین، قرقیزستان، قراقستان، مالت، آمریکا، مقدونیه، روسیه و ترکیه در این دوره از رقابت ها شرکت کردند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: تلاش و کوشش دانش آموزان خوزستانی همواره در عرصه های علمی در سطح کشور و جهان افتخارآمیز بوده است. این موفقیت ها حاصل برنامه ریزی بلندمدت تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در خوزستان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار