نشست ستاد استانی برگزاری دوره آموزشی تربیت بدنی برگزارشد

یزد (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد در این نشست که با حضور اعضای ستاد استان در سالن اجتماعات شهید ساداتی اداره کل برگزار گردید،بیان داشت : طرح آموزشی آموزگاران پایه جهت کسب مهارت های ویژه تربیت بدنی ویژه اموزگاران اول تا سوم به منظور اجرای کیفی برنامه های تربیت بدنی با اولویت مدارس دخترانه با مشارکت و حمایت معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده در سطح کشور برگزار می گردد.

کد مطلب: ۸۳۴۴۳۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست ستاد استانی برگزاری دوره آموزشی تربیت بدنی برگزارشد

" عباسعلی دانافر" گفت: اجرای این طرح نه تنها باعث افزایش فعالیت های حرکتی در سنین رشد و سواد حرکتی می گردد، بلکه به شادابی و نشاط آموزگاران پایه نیز می انجامد.

وی ابراز امید واری کرد با برنامه ریزی و همکاری اعضای ستاد این دوره با کیفیت مطلوب در راستای توانمند کردن آموزگاران پایه و ایجاد نشاط در مدارس در سراسر استان برگزار گردد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش نیز در این نشست از آموزش آموزگاران پایه به‌عنوان اثربخش‌ترین گزینه ممکن، در جهت سلامت دانش آموزان دختر و توسعه فرهنگ ورزش در میان قشر تأثیرگذار آموزگاران پایه یاد نمود.

"عباس دهقان" افزود: با توجه به فقر حرکتی و زندگی آپارتمان نشینی و افزایش وزن دربین دانش آموزان و همچنین به منظور برگشت نشاط و شادابی در مدارس، آموزش آموزگاران پایه در مدارس ابتدایی جهت اجرای کیفی برنامه های تربیت بدنی با اولویت مدارس دخترانه در اولویت برنامه های این معاونت قرار دارد.

وی تصریح کرد: آموزش آموزگاران پایه درتابستان 97 به مدت 40 ساعت به صورت تئوری و عملی انجام می شوددر هفته اول و دوم شهریور ماه برگزار می گردد.

معاون تربیت بدنی و سلامت افزود : نقش آموزگاران پایه به عنوان رکن اصلی مدارس ابتدایی در پیشبرد و تحقق اهداف این برنامه بسیار تاثیر گذار است، به همین لحاظ به منظور توانمند سازی و افزایش توان علمی آموزگاران پایه نسبت به شیوه های تدریس تربیت بدنی و سازمان دهی و اجرای فعالیت های ورزشی در یک طرح گسترده و سراسری تمامی آموزگاران پایه مدارس ابتدایی دختران، تحت پوشش این برنامه جامع آموزشی قرار می گیرند.

در ادامه اعضای ستاد پیشنهادات خودرا جهت هرچه بهتربرگزار کردن این دوره بیان نمودند.

گفتنی است دوره ضمن خدمت 40 ساعته آموزگاران پایه ویژه آموزگاران پایه اول تا سوم ابتدایی دخترانه کلیه مدارس در هفته اول و دوم شهریور ماه بصورت منطقه ای برگزار می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار