ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری از پژوهشگران برتر حمایت می‌کند

تهران (پانا) - ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری طی فراخوانی اعلام کرده است که از پژوهشگران برتر حوزه زیستی حمایت می‌کند.

کد مطلب: ۸۳۴۳۳۹
لینک کوتاه کپی شد
ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی ریاست جمهوری از پژوهشگران برتر حمایت می‌کند

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، بر اساس اعلام ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، پژوهشگران، پژوهشگران جوان و واحدهای پژوهشی برتر حوزه زیست فناوری سراسر کشور مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

آیین‌نامه‌های گروه پژوهش، زیرساخت و توسعه فناوری ستاد توسعه زیست فناوری شامل حمایت از پژوهشگران برتر در حوزه زیست فناوری، حمایت از پژوهشگران برتر جوان در حوزه زیست فناوری، حمایت از مراکز پژوهشی برتر در حوزه زیست فناوری، حمایت از مقالات حوزه زیست فناوری، حمایت از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد در حوزه زیست فناوری، حمایت از رساله‌های دکتری در حوزه زیست فناوری، حمایت از فرصت‌های مطالعاتی در حوزه زیست فناوری، حمایت از طرح‌های پژوهشی در حوزه زیست فناوری، حمایت از اقدامات بین‌المللی، حمایت از برگزاری نشست‌های تخصصی و فراخوان‌های پذیرش طرح‌های پژوهشی می‌شود.

مهلت داوری آثار تا 31 مرداد سال جاری است و علاقه مندان و فعالان حوزه زیست فناوری می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آیین‌نامه‌های مندرج بر سایت ستاد توسعه زیست فناوری به آدرس biodc.isti.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار