با حضور کودکان و نوجوانان نمازگزار انجام شد؛

برگزاری مسابقه نقاشی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در مصلی قدس قم

قم (پانا)- با حضور کودکان و نوجوانان نمازگزار، مصلی قدس استان قم، میزبان نشست های قصه گویی و شعرخوانی همراه با مسابقه نقاشی از منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی شد.

کد مطلب: ۸۳۴۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه نقاشی هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در مصلی قدس قم

به همت کتابداران کتابخانه ریحانه النبی و با حضور فرزندان نمازگزاران روز جمعه، نشست قصه گویی و شعرخوانی همراه با مسابقه نقاشی از کتاب های هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با عناوین «مهمان خراسان:مجموعه شعر در باره امام رضا(ع)» گردآوری سعید بیابانکی و «مژده گل: داستان هایی از زندگی امام رضا(ع)» نوشته محمود پوروهاب در «مهدکودک آدینه» مصلی قدس برگزار شد.

در این نشست دورهمی و صمیمانه که با استقبال خوب کودکان و نمازگزاران روز جمعه همراه بود؛ اقدس قائم پناه و طاهره اصغری از کتابداران پویا کتابخانه ریحانه النبی به معرفی کتاب های حاضر پرداختند. سپس شرکت کنندگان با دریافت برگه های نقاشی به تصویرسازی و نقاشی از داستان های کتاب اقدام کردند.

گفتنی است این برنامه با رایزنی و تعامل مطلوب اداره کل کتابخانه های عمومی قم با ستاد اقامه نماز جمعه و حضور کارشناسان فرهنگی و روابط عمومی همراه بوده است. همچنین فضای سازی محیطی و برونی در خصوص جشنواره برای اطلاع رسانی به مخاطبین انجام شد.

خاطر نشان می شود، این اقدام فرهنگی ـ مذهبی با هدف ترویج و تبلیغ هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در آیین عبادی ـ سیاسی نمازجمعه همراه با توزیع بروشورها تا 29 تیرماه به مدت دو ساعت و نیم توسط کتابداران و کارکنان نهاد اقامه نماز جمعه انجام می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار