رییس شورای شهر ساری: طرح «تخلف مالی» در شهرداری، قضاوت زودهنگام است

رئیس شورای شهر ساری در خصوص خبر تخلف مالی در یکی از سازمان‌های شهرداری گفت: «اینکه بگوییم تخلف مالی، یک پیش داوری و قضاوت زودهنگام است بلکه آنچه روی داده است یک حسابرسی مالی است که در مقابل آن مسئولین مربوطه در سازمان شهرداری ادله قابل دفاعی دارند.»

کد مطلب: ۸۳۴۲۸۱
لینک کوتاه کپی شد
رییس شورای شهر ساری: طرح «تخلف مالی» در شهرداری، قضاوت زودهنگام است

به نقل از روابط عمومی شورای شهر ساری مسعود مدینه با اشاره به نقش نظارتی شورا بر عملکرد شهرداری اظهار کرد: شورا چه در حوزه نظر و بررسی لایحه بودجه پیشنهادی شهرداری و چه در حوزه عملکرد اجرایی شهرداری به طور پیوسته نقش نظارتی خود را با دعوت مدیران شهری به صحن شورا از یک سو و حضور نمایندگانی از شورا در سازمان‌های شهرداری از سویی دیگر دنبال می‌نماید.

او پیرامون حضور سازمان بازرسی در شهرداری ساری بیان کرد: پیش از آنکه سازمان بازرسی اقدام به نظارت بر شهرداری و سازمان‌های آن نماید موسسه‌ای حقوقی و مستقل به عنوان معتمد شورا اقدام به حسابرسی از صورت‌های مالی شهرداری و سازمان‌های آن می‌نماید و گزارش‌های آن پیوسته به شورا ارائه می‌گردد.ر

رئیس شورای شهر ساری در خصوص خبر طرح شدن موضوع تخلف مالی در یکی از سازمان‌های شهرداری بیان داشت: اینکه بگوییم تخلف مالی، یک پیش داوری و قضاوت زودهنگام است بلکه آنچه روی داده است یک حسابرسی مالی است که در نقطه مقابل آن مسئولین مربوطه در سازمان شهرداری ادله قابل دفاعی دارند.

مدینه ادامه داد: اولا باید مسائل این چنینی در یک پروسه حرفه‌ای و با دقت انجام شود و اجازه سوء استفاده برای برخی اغراض‌های شخصی به کسی داده نشود و برخی افراد مغرض به دنبال آن نباشند با فشار‌های رسانه‌ای و... مسیر پرونده را تغییر دهند و اهداف انتخاباتی خود را دنبال نمایند. ثانیا از مسئولین قضایی انتظار می‌رود این عدم تاثیر پذیری از کانال‌های قدرت خارج از دستگاه قضا، هجمه‌های رسانه‌ای و ... را به نمایش بگذارند.

او افزود: در نهایت اینکه هجمه و تخریب مدیرانی که در سخت‌ترین شرایط مالی کشور اقدام به احداث و افتتاح پروژه‌ها می‌نمایند سبب سرخودگی آنان از یک سو و تضعیف اعتماد به نفس جوانانی می‌شود که فرداها باید جای مدیران فعلی انجام خدمت نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار