مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه:

توزیع 343 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در آذربایجان‌غربی/ کاهش ۶۷ درصدی مصرف نفت سفید نسبت مشابه سال گذشته

ارومیه (پانا)- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۱۶ میلیون لیتر نفت سفید در مرکز و شمال آذربایجان غربی توزیع شده که این میزان نسبت به مشابه سال گذشته ۶۷درصد کاهش پیدا کرده است.

کد مطلب: ۸۳۴۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
توزیع 343 میلیون لیتر فرآورده‌های نفتی در آذربایجان‌غربی/ کاهش ۶۷ درصدی مصرف نفت سفید نسبت مشابه سال گذشته

احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه اظهار داشت: در سه ماه نخست امسال ۱۶ میلیون لیتر نفت سفید توزیع شده که این میزان نسبت به مشابه سال گذشته ۶۷ درصد کاهش پیدا کرده و در بخش انواع فرآورده های نفتی نیز در مرکز و شمال استان ۳۴۳ میلیون لیتر توزیع شده است.

وی ادامه داد: توسعه شبکه گاز رسانی، مرحله ای کردن نفت سفید و استفاده از روش الکتریکی بانکی جهت دریافت نفت از دلایل مهم کاهش مصرف فرآورده های نفتی به شمار می رود.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه افزود: در سه ماهه اول سال جاری ۱۴۹ میلیون لیتر بنزین در منطقه ارومیه مصرف شده که این میزان نسبت به مشابه سال گذشته ۱۳درصد رشد پیدا کرده است.

وی گفت: پخش فرآورده های نفتی در بخش مرکزی و کوهسار سلماس اقدام به توزیع نفت سفید به خانوارها می کند که از ابتدای سال جاری ۵۱ واحد به فروش رسانده است.

مجرد بیان کرد: در شهرستان سلماس ۱۱ جایگاه توزیع بنزین و نفت گاز در شهر و محورهای روستایی و پنج جایگاه CNG درحال ارائه خدمات هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار