۶ ماه دیگر به مدت حبس مرتضوی افزوده شد

تهران (پانا) - بیش از ۲ ماه است که سعید مرتضوی، زندگی جدید خود را در ندامتگاه اوین آغاز کرده است.

کد مطلب: ۸۳۴۲۲۲
لینک کوتاه کپی شد
۶ ماه دیگر به مدت حبس مرتضوی افزوده شد

روزنامه آرمان نوشت: دادستان سابق تهران که اتهامات ریز و درشت فراوانی را در کارنامه خود دارد، سال گذشته به ۲ سال حبس تعزیری محکوم شد که پس از ابلاغ حکم برای مدتی ناپدید و تبدیل به یکی از داغ‌ترین سوژه‌های خبری شد.

در نهایت وی توسط ماموران در شمال کشور دستگیر و راهی زندان شد. با گذشت ۲ماه از دوران محکومیت سعید مرتضوی، هرازگاهی نام این مدیر محبوب دلواپسان در میان تیتر اخبار خودنمایی می‌کند. از شایعه سوءقصد به جان مرتضوی در زندان تا انتشار خبر کذب درخواست آیت‌ا... شاهرودی از قوه قضائیه برای تخفیف در مجازات این متهم نشان از آن دارد که گویا قرار نیست نام این قاضی خطاکار به این زودی‌ها از رسانه‌ها و مطبوعات حذف شود.

روز گذشته نیز خبری در برخی از رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر آنکه با حکم شعبه ۶۸ دادگاه تجدید نظر استان تهران مرتضوی به ۶ ماه حبس دیگر نیز محکوم شده است. این حکم در جریان رسیدگی به یکی از موارد اتهامی سعید مرتضوی صادر شده است. دادستان سابق تهران به جرم آمریت در ورود غیرقانونی به منزل «فاطمه آجرلو» نماینده ادوار مجلس (و همسرش که قاضی دادگستری است) در جریان تحقیق و تفحص مجلس از قوه قضائیه، به تحمل ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شد و دادنامه آن قطعی شده و برای اجرا ابلاغ شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار